تصادف مرگبار اتوبوس با پراید در اتوبان قم- تهران

کدخبر: 2098047

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف مرگبار اتوبوس مسافربری با سواری پراید در اتوبان قم- تهران خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، جلال ملکی گفت: ساعت ۵:۲۲ صبح امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری در مسیر جنوب به شمال اتوبان قم - تهران در حال حرکت بود که در حوالی سه کیلومتری عوارضی تهران با یک دستگاه سواری پراید برخورد کرد.

وی افزود: در پی این حادثه سواری پراید از سطح بزرگراه به سطح زیرگذر که حدود چهار متر ارتفاع داشت سقوط کرد، دو سرنشین جوان درون خودرو محبوس شده بودند که آتش نشانان دو ایستگاه پس از اعزام از سوی ستاد فرماندهی عملیات خود برای نجات این افراد را همزمان با ایمن‌سازی محل در دستور کار خود قرار دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به عملیات آتش نشانان برای نجات این افراد تصریح کرد: عوامل آتش‌نشانی با استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات مخصوص اقدام به برش کابین خودرو کرده و راننده ۱۸ ساله در حالیکه به شدت از ناحیه پا مجروح شده بود را برای انتقال به بیمارستان به عوامل اورژانس تحویل دادند.

ملکی اضافه کرد: سرنشین ۳۰ ساله خودرو نیز پس از خارج شدن از کابین به عوامل اورژانس تحویل داده شد که متأسفانه بررسی علائم حیاتی نشان داد که وی جان خود را از دست داده است.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران مسافران اتوبوس مسافربری در این حادثه آسیبی ندیدند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است اظهار کرد: عوامل آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ۶:۳۸ به عملیات خود خاتمه دادند.

ارسال نظر: