معاون خدمات شهری شهرداری تهران اعلام کرد:

جمع آوری بیش از ۵۰ تُن پسماند کاغذی ناشی از تبلیغات انتخاباتی

کدخبر: 2097946

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: بیش از۵۰ تن پسماند کاغذی ناشی از تبلیغات نامزدهای دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر، توسط بیش از ۵ هزار نیروی پاکبان شهرداری تهران و حدود ۶۰۰ خودروی سواری سبک در کمتر از ۱۲ساعت جمع آوری شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مجتبی یزدانی با تاکید بر آماده باش مدیریت شهری در ارتباط با لزوم نگهداشت شهر در زمان انتخابات گفت:سازمان مدیریت پسماند با همکاری مناطق 22 گانه بلافاصله پس از پایان انتخابات در دو بخش جمع آوری پسماند خشک و بکارگیری ناوگان مکانیزه خدمات شهری چهره شهر را به حالت عادی بازگردانده و پایتخت را برای فعالیت معمول روزانه آماده کرد.

یزدانی در ادامه افزود:با وجود آنکه پایتخت طی روزهای گذشته از پوستر‌ها، تراکت‌ها و بنرهای تبلیغاتی سرشار بود، با تلاش شبانه روزی تلاشگران حوزه مدیریت پسماند شهر تهران و در کمتر از 12ساعت، چهره شهر تغییر کرد و شهر عاری از تبلیغات انتخاباتی ریاست‌جمهوری و شورای شهر گردید.

وی با اعلام آماده‌باش کامل حدود 5هزار نیروی پاکبان طی 2روز گذشته خاطرنشان کرد: شهر در یک هفته گذشته دستخوش انواع مختلف تبلیغات محیطی بود که موجبات افزایش پسماندهایی از قبیل کاغذ، پارچه و بنرهای پلاستیکی شد؛ اما نیروهای خدوم شهرداری تهران ضمن جمع آوری این دسته از پسماندها اقدام به شستشوی المانهای شهری و ایستگاههای اتوبوس و سایر محل های نصب تبلیغات محیطی از سطح شهر تهران کردند.

یزدانی با اشاره به بازیافت پسماندهای جمع آوری شده از سطح شهر، گفت:پسماندهای تولیدی ناشی از تبلیغات نامزدهای انتخاباتی عمدتا" کاغذ بوده که توسط ادارات مدیریت پسماند مناطق بازیافت شده و به چرخه تولید باز می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران تصریح کرد:درهمین راستا و با تلاش شبانه روزی نیروهای سازمان زیباسازی 2000 سازه موقت دو وجهی تبلیغات انتخاباتی و نیز داربست ها، بنرها و سازه های موقت از سطح شهر تهران جمع آوری شد.

به گفته یزدانی با تلاش گسترده مدیریت شهری و در راستای رضایتمندی حداکثری شهروندان عزیز، سیمای شهری به حالت عادی بازگشت.

ارسال نظر: