معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان:

تعرفه‌های رای بدون مهر نظارت را سریعا بررسی می‌کنیم/ تاکنون تخلف بزرگی گزارش نشده است

کدخبر: 2097755

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان گفت: رأی با تعرفه بدون مهر نظارت باطل است و رسیدگی می‌کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سیامک ره‌پیک معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان در گفتگو با تسنیم ، درباره اقدامات هیئت نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری پیرامون رسیدگی به تخلفات انتخابات، اظهار داشت: گزارش‌های تخلفات به صورت جاری هم از هیئت‌های نظارت و هم از سوی نماینده کاندیداها به هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ارسال می‌شود که به مناسبت و اولویت مورد بررسی قرار می‌گیرد و اولویت رسیدگی به گزارش تخلفات این است که مواردی بررسی می‌‌شود که ممکن است در روند برگزاری انتخابات مشکل ایجاد کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر مشکل بزرگی درباره تخلفات انتخابات نداریم و در حدی نیست که در روند انتخابات تأثیرگذار باشد و روال عادی است.

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان در پاسخ به این سوال که برخی گزارش‌ها حکایت از این دارد که در بعضی شعب تعرفه‌ها بدون مهر نظارت توزیع می‌شود، گفت: بنده هنوز گزارشی در این باره ندیدم، علی القاعده هر احراز هویتی که صورت می‌گیرد باید تعرفه آن ممهور به مهر نظارت باشد، در غیر این صورت آن تعرفه اعتبار ندارد.

وی با تأکید بر اینکه اگر گزارشی درباره تعرفه‌های بدون مهر به ما ارسال شود آن را سریعا بررسی می‌کنیم، اضافه کرد: اگر کسی با تعرفه بدون مهر رأی دهد، آن رأی از اعداد آراء خارج و نادرست است.

ارسال نظر: