با حکم نوریان

"صالح اسکندری" مسئول برنامه‌ریزی و ارتقاء رسانه‌های دانشگاه آزاد شد

کدخبر: 2097675

سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکم ابلاغی مسئولیت برنامه‌ریزی، سامان‌دهی و ارتقاء کیفی خبرگزاری‌های آنا، ایسکانیوز و روزنامه فرهیختگان را به صالح اسکندری واگذار کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، علی‌محمد نوریان سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکم ابلاغی، مسئولیت برنامه‌ریزی، سامان‌دهی و ارتقاء کیفی خبرگزاری‌های آنا، ایسکانیوز و روزنامه فرهیختگان را به صالح اسکندری سرپرست سازمان چاپ، انتشارات و امور رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واگذاری کرد.

در متن ابلاغی سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

جناب آقای دکتر صالح اسکندری

سرپرست محترم سازمان چاپ، انتشارات و امور رسانه های دانشگاه

پیرو حکم شماره 10/10074 مورخ 20/2/96 مسئولیت برنامه‌ریزی، سامان‌دهی، ارتقاء کیفی و بهبودسازی امور خبرگزاری آنا، روزنامه فرهیختگان و خبرگزاری ایسکانیوز را به جنابعالی واگذار می‌نمایم تا با بهره‌گیری از مدیران و همکاران مومن، صدیق و فعال، این حوزه‌های مهم دانشگاه آزاد اسلامی را در خدمت و راستای اهداف عالیه نظام و برنامه‌های استراتژیک دانشگاه و چشم‌انداز 1404 قرار دهید.

انتظار دارم در اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های مصوب و مدون فعلی و آینده، هماهنگی‌های لازم قبلی را با اینجانب معمول و فعالیت‌های خود را متطماً به اینجانب گزارش نمائید.

علی‌محمد نوریان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی‌محمد نوریان سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی در تاریخ چهارشنبه 20 اردیبهشت طی حکمی صالح اسکندری را به سمت سرپرست «سازمان چاپ، انتشارات و امور رسانه‌های دانشگاه» منصوب کرد.

متن این حکم به شرح ذیل است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر صالح اسکندری

با اهداء سلام و تحیات

با توجه به تعهد و تخصص و نظر به سوابق طولانی و ارزنده جنابعالی در امور رسانه‌ای و مطبوعاتی کشور به موجب این حکم سرپرستی "سازمان چاپ، انتشارات و امور رسانه‌های دانشگاه، به جنابعالی واگذار می‌شود.

امیدوارم با استعانت از درگاه ذات اقدس احدیت و بهره‌گیری از اصول عدالت، آگاهی و اخلاق اسلامی و تعامل با واحدها و بخش‌های ذیربط، قادر شوید وظیفه خطیری را که به عهده دارید به نحوه مطلوب و مورد رضای حق به انجام رسانید.

توفیقات جنابعالی را از درگاه خداوند منان خواستارم.

علی‌محمد نوریان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی

ارسال نظر: