ثروتی:

دیپلماسی روحانی التماسی است/ ائتلاف قالیباف با رئیسی بیانگر اتحاد و وحدت به نفع ملت است

کدخبر: 2097633

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: دیپلماسی روحانی التماسی است و دولت تدبیر همه تخم‌مرغ‌هایش را در سبد برجام گذاشته بود و نتیجه‌ای نگرفت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، موسی‌الرضا ثروتی در گفتگو با فارس درباره ائتلاف قالیباف با حجت‌الاسلام رئیسی به نفع جریان خدمت به مردم و مبارزه با اشرافی‌گری اظهار کرد: قالیباف به نفع نیروهای انقلاب جریان انتخابات را در خدمت مبارزه با فساد قرار داد و طبیعی بود که یک نامزد جمنا باید فداکاری می‌کرد.

وی تصریح کرد: قالیباف نشان داد که همواره یک بسیجی و همراه انقلاب است؛ جمنا برای اهداف بلند ترسیم‌شده برای ملت ترجیح داد که با یک نامزد در صحنه حاضر باشد تا نیروهای انقلاب بتوانند کار را تمام کنند و در راستای خدمت‌رسانی به مردم متحد شوند و این به نفع مردم است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه این وحدت و اتحاد مبارک است، اضافه کرد: امیدواریم نیروهای انقلاب موفقیت داشته باشند که پیروز شده و خدمات شایانی را به جامعه ارائه دهند.

ثروتی با اشاره به سیره حجت‌الاسلام رئیسی، او را از شخصیت‌های برجسته و ملی کشور دانست و تصریح کرد: رئیسی در جاهای مختلف فعالیت داشته و می‌تواند در راستای اهداف انقلاب شکوهمند اسلامی حرکت کند.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام رئیسی نیرویی ولایی و انقلابی بوده که در صحنه حضور دارد، اضافه کرد: حمایت مردم از رئیسی باعث می‌شود تا گفتمان انقلاب در جامعه حاکم و خدمات شایسته و مناسبی در جامعه انجام شود.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اشتغال و معیشت به‌عنوان نیازهای مبرم جامعه و مشکلات زیاد مردم در این ابعاد تصریح کرد: این مشکلات قابل حل است و می‌تواند از چهره جامعه پاک شود.

ثروتی با معرفی حجت‌الاسلام رئیسی به‌عنوان همراه مقام معظم رهبری و اهداف انقلاب، توانمند در جذب نیروهای متخصص و ارزشی و فردی با انگیزه انقلابی در حل مشکلات کشور افزود: امیدواریم این مهم محقق شود و او با برخورداری از تجربیات ارزشی به کمک انقلاب بیاید.

وی با تأکید بر اینکه امروز یک بحران بزرگ و جدی گریبان جامعه را گرفته است، تصریح کرد: دولت فعلی نگاهش به غرب بوده و البته باید با جهان ارتباط داشته باشیم؛ امام راحل فرمودند این ارتباط باید با عزت باشد، ولی دیپلماسی روحانی التماسی است و همه تخم‌مرغ‌هایش را در سبد برجام گذاشت و نتیجه نگرفت.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولتمردان آمریکایی گفته‌اند آمریکا بدون شلیک یک تیر به اهدافش رسیده است، اضافه کرد: آیا ما به اهدافمان رسیدیم؟ ما تمام شروط برجام را انجام دادیم؛ ولی آمریکا خباثت کرد.

ثروتی اظهار کرد: دولت نتوانست در اجرای برجام از طرف تضمین کافی بگیرد یا حداقل کارشان را پله پله انجام دهند؛ آن‌ها ما را در برجام فریب دادند و طرح برجام دو، سه و چهار نشان از خام خیالی و ساده‌لوحی برخی مسؤولان است که عزت مردم را زیر سؤال بردند.

ارسال نظر: