بهرنگ توفیقی خبر داد:

اتمام تدوین نهایی ۲۰ قسمت از سریال "زیر پای مادر"/ یکی از جذابیت‌های سریال‌سازی مخاطبان بالای رسانه ملی است

کدخبر: 2097570

کارگردان "زیر پای مادر" گفت: تدوین نهایی ۲۰ قسمت ابتدایی این سریال به پایان رسیده و در حال تدوین ۱۰ قسمت دیگر هستیم؛ البته قسمت‌های اولیه سریال از لحاظ موسیقی و صداگذاری نیاز به اصلاح دارد که آن را نیز دنبال می‌کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »؛ "فرهنگ نیوز" نوشت: بهرنگ توفیقی درباره سریال «زیر پای مادر» گفت: از چندی پیش مدیران رسانه ملی قسمت هایی از این سریال را دیده بودند و همچنین در جریان قصه اصلی سریال هم بوده اند و علی رغم اینکه ما اساسا این سریال را به نیت پخش در ماه مبارک رمضان نساخته بودیم، ولی مدیران رسانه ملی تصمیم گرفتند که «زیر پای مادر» در این ماه پخش شود.

وی ادامه داد: قطعا موضوع سریال مغایرتی برای پخش در ماه مبارک رمضان ندارد؛ و از سوی دیگر هم به دلیل مفاهیمی که در اثر وجود و تاکیداتی که بر روی حس های انسان دوستانه در این سریال شده و همچنین فضای معنوی کار و ماه مبارک رمضان، پخش «زیر پای مادر» در این ماه خوب و مناسب هم خواهد بود.

کارگردان «زیر پای مادر» درباره پیش بینی در خصوص استقبال مخاطبان از این اثر تصریح کرد: عده ای از دوستان همیشه به من می گفتند که چرا فیلم سینمایی نمی سازم و بنده نیز در جواب به آنها توضیح می دادم که یکی از جذابیت های ساخت سریال این است که مخاطبان رسانه ملی هم تعدادشان زیاد است و تنوع و گستردگی در میان آنها وجود دارد، علاوه بر آن همیشه در ماه مبارک رمضان میزان مخاطبان رسانه ملی افزایش پیدا می کند و امیدوارم این سریال نیز مورد استقبال قرار بگیرد.

توفیقی بیان داشت: در حال حاضر تدوین نهایی 20 قسمت اولیه کار به طور کامل به پایان رسیده و در حال تدوین 10 قسمت پایانی کار هستیم؛ با این حال قسمت ابتدایی کار نیز در حوزه صداگذاری و موسیقی نیازمند اصلاح بودند که آن کا را نیز انجام می دهیم، البته قطعا قسمت هایی ابتدایی کار برای پخش در ماه مبارک رمضان آماده خواهد شد.

وی در پایان به تغییر نام سریال اشاره و خاطر نشان کرد: زمانی که اسم جدید برای سریال انتخاب شد، بنده تهران حضور نداشتم، با این حال تغییر نام با هماهنگی کام با سعید نعمت الله و همچنین هماهنگی با بنده انجام شد و اسم انتخابی که پیشنهاد سعید نعمت الله هم بود، مورد توافق مان بوده است.

گفتنی است، لوکشین های اصلی «زیر پای مادر» تهران، مشهد، نیشابور، قدمگاه، هشتگرد و بندر انزلی بوده و بیش از نیمی از اتفاقات و داستان سریال در مشهد مقدس و حرم امام رضا(ع) رخ می دهد که همین مساله فضای معنوی زیر پای مادر را بالا برده است

کامبیز دیرباز، پریوش نظریه، بهناز جعفری، مهدی سلطانی، مجید واشقانی، آتیلا پسیانی، بهزاد فراهانی، حمیدرضا هدایتی، درسا بختیاری و علیرضا آرا از بازیگران اصلی این سریال به شمار می روند

ارسال نظر: