آیت‌الله موسوی اصفهانی:

حجت‌الاسلام رئیسی را اصلح می‌دانم و حمایتش می‌کنم

کدخبر: 2097513

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای حمایت خود از حجت‌الاسلام رئیسی را اعلام کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، آیت‌الله موسوی اصفهانی مدیر حوزه‌های علمیه استان و نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اعلام حمایت از حجت‌الاسلام رئیسی و تأیید او به عنوان کاندیدای اصلح در همین رابطه بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«ان الله یأمرکم ان تودوا المنت الی اهلها: خدا به شما فرمان می‌دهد که امانت‌ها را به صاحبانشان باز گردانید»

در آستانه 29 اردیبهشت 96 روز خلق حماسه‌ای دیگر توسط ملت غیور و ولایت‌مدار ایران اسلامی، ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت حضرت آیت‌الله صابری همدانی (رحمت‌الله علی) و تشکر از پیام روشنگرانه مرجع انقلابی حضرت آیت‌الله العظمی نوری همدانی (حفظه‌الله تعالی) در انتقاد از دولت در امضای تعهدنامه 2030 یونسکو، به عنوان خدمتگزار حوزه علمیه و نماینده مردم شریف همدان در مجلس خبرگان رهبری لازم دانستم نکات ذیل را خدمت مردم عزیز و انقلابی عرض نمایم.

1- به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات ملت ایران که نمونه عینی مردمسالاری اسلامی است نشان از حقایقی مانند؛ اعتباربخشی به کشور، بیداری مردم، مظهر حضور و خواست مردم، جاری کننده خون تازه در رگ‌های کشور، مظهر حماسه سیاسی و مردم سالاری دینی،‌ اقتدار ملی، آبروی نظام،‌ توهم‌زدایی برای خیال پردازان و سیلی به دشمنان ملت و اعتماد مردم به نظام دارد.

براساس منابع قرآنی و روایی، امت اسلامی در انتخابات دو وظیفه بسیار حساس بر عهده دارد که عدم رضایت آنها در پیشگاه خدای متعال موجب سوال و بازخواست است.

وظیفه اول: فردی را که می‌خواهد انتخاب کند، تنها برای رضای خدا و مصلحت امت اسلامی انتخاب نماید و در انتخاب او هیچ انگیزه‌ای، غیر از انتخاب اصلح که تنها راه حاکمیت صالحان است نداشته باشد.

وظیفه دوم: منتخب خود را به طور کامل شناخته و او را در دیانت و صداقت، امتحان کرده باشد و میزان کارایی او را برای کاری که انتخاب می‌کند بداند.

2 ـ اینجانب ضمن تشکر از اقدام با بصیرت و بهنگام و تکلیف‌مدارانه برادر ارزشی و انقلابی سردار سرافراز اسلام جناب آقای محمدباقر قالیباف با کناره‌گیری از انتخابات به نفع جبهه انقلاب؛ اعلام می‌دارم که کاندیدای اصلح از نظر بنده که همسو با بیانیه جامعه مدرسین، جامعه روحانیت مبارز، تعدادی از نمایندگان خبرگان رهبری و آحاد مردم بصیر و انقلابی برادر گرامی جناب حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی است.

3- همانطور که مقام معظم رهبری می‌فرمایند؛ در انتخابات نباید از کید دشمن غافل بود چراکه انتخابات هم از نظر انقلاب و هم از نظر دشمن مهم است و همواره سعی در به هم ریختن آرامش و اتحاد مردم دارند؛ بنابراین لازم است خط قرمزها رعایت شود، دفاع از فتنه‌گران و نام آوردن از آنان و مظلوم‌نمایی باعث تحریک احساسات و بهانه دادن به دست آشوبگران است، لذا از همه عزیزان درخواست می‌کنم ضمن حفظ آرامش و برخورداری از روحیه انقلابی با حضور منسجم، پرشور و متحد، دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادا کنند.

4- در خاتمه به مسئولان تذکر می‌دهم که هزینه کردن اموال دولتی و امکانات عمومی در مورد کاندیدای خاصی شرعاً حرام و هزینه‌کنندگان ضامن بیت‌المال هستند؛ همچنین حفظ و حراست حق‌الناس (رأی مردم) واجب شرعی و تکلیف قانونی آنان است، ان‌شا‌ءالله 29 اردیبهشت یوم‌الله دیگری در دفتر پرافتخار امت شهیدپرور ما ثبت خواهد شد. «والسلام»

ارسال نظر: