آیت‌الله باقری کنی:

رأی خود را به نام برادر گرانقدرم "سیدابراهیم رئیسی" به صندوق می‌اندازم

کدخبر: 2097450

حضرت آیت‌الله باقری کنی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر کرده و از نامزدی حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی اعلام حمایت کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، آیت الله باقری کنی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر کرده و از نامزدی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی اعلام حمایت کرد.

در ابتدای این پیام آمده است: در آستانه چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی‌مان که یادگار گرانقدر امام راحل عظیم الشان و میراث دار خون هزاران هزار فرزند طاهر و مطهر این آب و خاک پر حاصل و ثمر است، در معرض انتخابی دیگر قرار گرفته ایم و مکلف به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری شده ایم.

این پیام می‌افزاید: اینجانب با تبعیت از اوامر و رهنمودهای ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای، ضمن توصیه آحاد مومنین و مومنات به حضور پرشور در این واجب شرعی، رای خود را به نام برادر گرانقدرم، عالم فاضل و متقی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی، به صندوق می اندازم.

در این پیام تاکید شده است: بر خود فرض می‌دانم از حضور دین مدارانه، اخلاقی و باصلابت ایشان در طی مناظرات انتخاباتی تشکر نموده و این باقیات الصالحات مبارک را توشه خوبی برای ادامه مسئولیت‌های ایشان در نظام جمهوری اسلامی می‌دانم. این رفتار مصلحانه نمودی از الگوی تراز رقابت برای خدمت در این نظام مقدس است.

در انتهای این پیام آمده است: در پایان اعلام می‌دارم ان شاءالله مردم با شرکت فعال و پر شور در این امتحان بزرگ، ضمن میثاق با آرمانهای حضرت امام رضوان الله علیه و پاسداری از خون شهدا، قدردان نعمت رهبری چنین حکیم و فرزانه باشیم.

ارسال نظر: