مدیرپخش "هدایت فیلم" خبر داد:

"ویلایی‌ها" ظرف ۶ روز به فروش ۹۰ میلیون تومانی رسید

کدخبر: 2097432

احمد مختاری گفت: "ویلایی‌ها" بعد از گذشت ۶ روز از زمان اکران به فروش ۷۰ میلیون تومانی در تهران رسید و اگر بخواهیم به طور میانگین آمار فروش شهرستان را هم به آن اضافه کنیم، باید بگویم که فروش به ۸۵ تا ۹۰ میلیون می‌رسد.

به گزارش « نسیم آنلاین »؛ "فرهنگ نیوز" نوشت: احمد مختاری، مدیرپخش موسسه هدایت فیلم درباره میزان استقبال از فیلم «ویلایی ها» گفت: فیلم در 16 سالن در تهران و همچنین 15 سالن در شهرستان ها اکران می شود و به طور قطع به تعداد سالن های ما در شهرستان ها اضافه خواهد شد؛ با این حال هنوز نمی توان درباره افزایش سالن ها در تهران به طور قطعی صحبت کرد.

وی با بیان اینکه اکران فیلم در شهرستان ها از مشهد و اصفهان شروع شد، ادامه داد: در حال حاضر فیلم علاوه بر این دو شهر در تبریز، همدان، خرمشهر، بندرعباس و بوشهر هم اکران می شود و با وجود اینکه اکران های ما در شهرستان ها از اول هفته آغاز شده، تا به حال استقبال خوبی را در این زمینه داشته ایم.

مدیرپخش موسسه هدایت فیلم تصریح کرد: در حال حاضر فیلم در برخی از شهرستان ها مانند همدان و یزد با دو سالن اکران می شود واحتمال اینکه این اتفاق در سایر شهرستان ها هم رخ بدهد، وجود دارد.

مختاری درباره آمار فروش فیلم نیز خاطر نشان کرد: «ویلایی ها» بعد از گذشت 6 روز از زمان اکران به فروش 70 میلیون تومانی در تهران رسید و اگر بخواهیم به طور میانگین آمار فروش شهرستان را هم به آن اضافه کنیم، باید بگویم که فروش به 85 تا 90 میلیون می رسد؛ چرا که هنوز آمار فروش مان در شهرستان ها به طور نهایی به دستمان نرسیده است.

ارسال نظر: