نقوی‌حسینی:

قالیباف همواره مصالح کشور را به منافع خود ترجیح می‌دهد/پیوند نیروهای اصولگرا، نوید پیروزی بزرگ را خواهد داد

کدخبر: 2097345

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: کناره‌گیری قالیباف به نفع رئیسی از انتخابات نشان‌دهنده وحدت یکپارچه نیروهای انقلابی است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم ، با اشاره به اعلام انصراف محمدباقر قالیباف از کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری به نفع حجت‌الاسلام رئیسی، گفت: آقای قالیباف از ابتدا گفته بود که منافع ملی کشور برایش مهم است که همه دیدیم همین‌طور هم شد.

وی قالیباف را مدیری توانمند، شایسته و در شأن و تراز ریاست‌جمهوری دانست و افزود: آقای قالیباف با اقدامی که در کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی انجام داد، منافع ملی و آینده کشور و ملت را به مسائل شخصی و فردی‌اش ترجیح داد.

نماینده مردم ورامین در مجلس کناره‌گیری قالیباف از رقابت‌‌های انتخاباتی را وحدت یکپارچه‌ بین تمامی نیروهای انقلابی کشور ارزیابی و تصریح کرد: قطعا این وحدت، زمینه‌ساز موفقیت نیروهای اصولگرا در رقابت 29 اردیبهشت خواهد بود و پیوند نیروهای اصولگرا برای اولین بار، بالاخره این نوید پیروزی بزرگ را خواهد داد.

نقوی‌حسینی با بیان اینکه اصولگرایان مورد اعتماد ملت هستند، خاطرنشان کرد: اگر تاکنون پیروزی هم در دوره‌های گذشته برای اصولگرایان به دست نیامده، به دلیل تفرقه آنها بوده، بنابراین قطعا اصولگرایان مورد استقبال قرار می‌گیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وحدت اصولگرایان کلید اصلی پیروزی است و فکر می‌کنم که بخش عمده‌ای از آراء به سوی نیروهای انقلابی سرازیر خواهد شد.

محمدباقر قالیباف در بیانیه‌ای از رقابت‌های دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به نفع رئیسی کناره‌گیری کرد که می‌توانید متن کامل این بیانیه را در اینجا بخوانید.

ارسال نظر: