انصراف شجاع‌پوریان از کاندیداتوری در انتخابات شورای شهر تهران

کدخبر: 2097334

ولی‌الله شجاع‌پوریان عضو فعلی شورای شهر تهران از کاندیداتوری پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران انصراف داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، ولی‌الله شجاع‌پوریان از کاندیداتوری پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران با صدور بیانیه ای انصراف داد.

متن انصراف ولی‌الله شجاع‌پوریان به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

تهران امروز با بحران‌ها و معضلات متعددی روبه‌روست و چهارده سال حاکمیت مطلق اصول‌گرایان، رفاه و زندگی راحتی برای شهروندان فهیم تهران به ارمغان نیاورده است. در این سال‌ها، دستاورد اجرای مدیریت سنتی، انحصاری و فاقد برنامه‌های کارشناسی، چیزی نیست جز آلودگی مرگ‌آور هوا، میلیون‌ها ساعت ترافیک زجرآور، بی‌توجهی به بافت‌های فرسوده، افزایش گسست اجتماعی میان شمال و جنوب، توسعه نامتوازن کالبدی و فیزیکی شهر، کم‌رنگ‌ شدن نقش هویتی محلات، تشدید آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه کارتن خوابی، افزایش شمار کودکان کار، تکدی‌گری گسترده، فسادهای فراگیر، ساخت و سازهای بی‌رویه و غیرمجاز، بی اهمیت انگاشتن مدیریت بحران که بروز حوادثی جانکاه همانند حادثه پلاسکو از نمونه‌های آن است، تخریب محیط زیست و از بین بردن باغات، نادیده انگاشتن نقش مهم شورایاری‌ها، و ضعف تشکل‌های مردم‌نهاد در مدیریت شهری.

در این شرایط، مهم‌ترین رسالت امروز فعالان سیاسی و اجتماعی، در یک کلمه «نجات تهران» است؛ اما این مهم محقق نمی‌شود، مگر در سایه همدلی، یکپارچگی و انسجام نیروهای اصلاحگر و دلسوز برای پایان دادن به ۱۴ سال سلطه یک تفکر بر مدیریت شهری کلانشهر تهران. چه نیکوست به حرمت همه مرارت‌هایی که جریان اصلاحات در این سال‌ها چشیده است و به یمن احترام به همراهی و دلسوزی مردمی که همیشه پای این جریان ایستاده‌اند، مسئولانه و فداکارانه نهال دوباره جان گرفته اصلاحات را در زیر بار اختلافات خم نکنیم و همچون گذشته صادقانه پاسدار و یاور برومند آن باشیم.

اینجانب بنا به مسئولیت تاریخی و اجتماعی خویش و با درک شرایط حساس انتخابات پیش رو، ضمن تقدیر و سپاس از حسن نظر، همراهی و یاری همکاران، دوستان، اصحاب رسانه، فعالان سیاسی و عموم شهروندان قدرشناس تهران، انصراف خود را از نامزدی پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران اعلام می‌کنم و برای موفقیت لیست واحد اصلاح‌طلبان در انتخابات شورای شهر تهران و ثبت حماسه‌ای دیگر، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد.

والعاقبه للمتقین

ولی‌الله شجاع‌پوریان

عضو اصلاح‌طلب دوره چهارم شورای اسلامی شهر تهران و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی

ارسال نظر: