معاون هماهنگ کننده ناجا تاکید کرد:

انتخابات، نماد عینی انجام تکلیف الهی است

کدخبر: 2097298

معاون هماهنگ کننده ناجا از یگان ویژه به عنوان قدرت اصلی نظام و ناجا در حوزه امنیت و نیز مقابله با دشمنان داخلی و خارجی نام برد و گفت:انتخابات ،نماد عینی انجام تکلیف الهی است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار ایوب سلیمانی در مراسم افتتاحیه پروژه های عمرانی یگان دوم یگانهای ویژه ناجا، از اسلام، رهبری و مردم به عنوان سه رکن اصلی انقلاب نام برد و اظهارداشت: تمام موفقیت های ۴ دهه اخیر مرهون یکپارچگی این سه رکن مهم و اصلی است، اگر در زمان هایی با مشکل مواجه شدیم، بی توجهی به یکی از این سه اصل بوده است.

وی افزود: هرگاه دشمنان در طول دوران انقلاب اسلامی، قصد تحقیر حاکمیت کشور را داشتند، این سه رکن را هدف قرا می دادند تا در بین مردم شبهه افکنی کنند.

این مقام ارشدانتظامی ادامه داد: تمام سعی و تلاش دشمنان در سالهای متمادی این بود تا رهبری را تضعیف و تخریب کنند که برای رسیدن به این هدف خود، عنصر سوم یعنی مردم را هدف قرار می دادند، به حول قوه الهی و عنایات اهل بیت (ع)، مردم علیرغم تمامی تهدیدات، دسیسه ها و مشکلات از مسیر منحرف نشدند و عقب نشینی نکردند.

معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: دشمنان سعی کردند روحیه انقلابی و ولایتمداری را از مردم بگیرند و یأس و ناامیدی را در آنها تقویت کنند؛ با وجود این فشارها از سوی دشمنان طی سالهای متمادی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مردم در مقابل آنها ایستادگی کردند.

سردار سلیمانی در ادامه، انتخابات را یکی از نکات کلیدی حضور مردم در چرخه حرکت انقلاب عنوان و تصریح کرد: انتخابات، مظهر خداباوری، خودباوری و مردم باوری است لذا شرکت در این امر مهم، نماد عینی انجام تکلیف الهی است.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم عهد و پیمان مان با شهدا در راستای حفظ انقلاب باقی بماند، باید علاوه بر اینکه خود را مکلف بدانیم که در انتخابات شرکت کنیم می بایست با شناخت و آگاهی، فردی توانمند و اصلح را برای اداره امور کشور انتخاب کنیم.

سلیمانی ادامه داد: تمام دنیای استکبار در حال برنامه ریزی علیه کشور هستند تا بتوانند صدمه و خدشه ای به انقلاب وارد کنند اما به حول قوه الهی بر عکس خواسته های آنها، روز به روز بر توفیقات این نظام افزوده شده و می شود که امنیت حاکم در کشور مخصوصاً مرزها خود گواه بر این ادعاست.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: تأمین نظم، امنیت و آرامش جامعه و همچنین پاسداری از ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، مهمترین مأموریت نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به آمادگی کامل یگان ویژه ناجا در برخورد با تهدیدات داخلی، گفت: امروز فرمانده معظم کل قوا، مسئولان نظام و نیز ناجا، به داشتن چنین نیروی با انگیزه، مؤمن، مجهز، حرفه ای و مصمم در میدان افتخار می کنند.

این مقام ارشد انتظامی از یگان ویژه به عنوان قدرت اصلی ناجا و نظام در حوزه امنیت و نیز مقابله با دشمنان داخلی و خارجی نام برد و گفت: با توجه به عملکرد مطلوب این یگان در انجام ماموریت هایش، شاهد رضایتمندی مسئولان دلسوز نظام از آنها هستیم.

سلیمانی افزود: حضور یگان ویژه در عرصه های مختلف، به خودی خود بازدارندگی ایجاد می کند، حضور مقتدرانه آنها در عرصه ایجاد امنیت پایدار، از بروز هر گونه فتنه جلوگیری می کند؛ یگان ویژه به عنوان یگان واکنش سریع می بایست مجموعه ای منحصر به فرد و چندمنظوره باشد.

معاون هماهنگ کننده ناجا در خاتمه گفت: وجود افراد مؤمن انقلابی با روحیه بسیجی و جهادی، برخورداری از قدرت و آمادگی جسمانی مطلوب، دانش و مهارت، مجهز به بهترین تجهیزات نو و متنوع و نیز نظم و انضباط از مهمترین ویژگی های کارکنان یگان ویژه به شمار می آید که قابل تحسین است.

ارسال نظر: