مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا

منچستریونایتد و آژاکس فینالیست شدند/ مورینیو در یکقدمی جامی دیگر

کدخبر: 2097000

سرخپوشان منچستر و آژاکس هلند با گذر از سد رقبای خود راهی دیدار نهایی مسابقات فصل جاری لیگ اروپا شدند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی مسابقات باشگاهی لیگ اروپا، از ساعت 23:35 پنجشنبه شب با برگزاری دو دیدار همزمان در انگلیس و فرانسه برگزار شد. در یکی از این دیدارها منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد پذیرای سلتاویگوی اسپانیا بود که این بازی به تساوی یک بر یک انجامید، اما در مجموع دو دیدار رفت و برگشت این شاگردان مورینیو بودند که با نتیجه 2 بر یک راهی دیدار فینال این رقابت‌ها شدند.

شیاطین سرخ در این دیدار ابتدا در دقیقه 17 توسط مروان فلینی به گل رسیدند و رونکالیا در دقیقه 86 گل تساوی سلتاویگو را به ثمر رساند. این بازی دو اخراجی هم داشت که اریک بایلی و رونکالیا به دلیل درگیری با یکدیگر در دقیقه 89 با کارت قرمز مستقیم داور جریمه شدند.

در دیداری دیگر المپیک لیون فرانسه در ورزشگاه خانگی‌اش با نتیجه 3 بر یک بر آژاکس هلند غلبه کرد، اما در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 5 بر 4 مغلوب نماینده هلند شد و از رسیدن به فینال بازماند. برای لیون در این دیدار الکساندر لاکازته (45- پنالتی و 1+45) و راشد قزال (81) و برای آژکس نیز کسپر دولبرگ (27) موفق به گلزنی شدند. همچنین نیک ویرگور در دقیقه 84 از آژاکس اخراج شد.

به این ترتیب تیم‌های آژاکس و منچستریونایتد در تاریخ 24 مِی (3 خرداد) در ورزشگاه فرندز آره‌نا واقع در شهر سولنای سوئد در دیدار فینال لیگ اروپا به مصاف هم می‌روند.

ارسال نظر: