آتش‌سوزی گسترده در پاساژ رضوان اهواز + عکس

کدخبر: 2096949

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع حریق سنگین و گسترده در پاساژ رضوان اهواز خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از ایسنا؛ مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع حریق سنگین و گسترده در پاساژ رضوان اهواز خبر داد. مقصود حق شناس اظهار کرد: از ساعتی پیش پاساژ رضوان اهواز واقع در میدان شهدا در خیابان آزادگان اهواز دچار حریق سنگین شد. وی با بیان اینکه هنوز موفق به اطفا حریق در این پاساژ نشده‌ایم، افزود: عملیات اطفا حریق اکنون در حال انجام است. این پاساژ دو طبقه که در نزدیکی میدان شهدا قرار دارد، یکی از بزرگترین مراکز فروش چسب، لوازم گلسازی و خیاطی و خرازی در اهواز است.

آتش سوزی گسترده در پاساژ رضوان اهواز

آتش در پاساژ رضوان اهواز در حال گسترش است به گزارش مهر؛ آتش سوزی در پاساژ رضوان اهواز به علت وجود مواد آتش زاد لحظه به لحظه در حال گسترش است. مسئول روابط عمومی آتش نشانی اهواز در این خصوص گفت: هم اکنون ۱۵ خودروی سبک و سنگین آتش نشانی با همراه ۳۰ مامور در حال مهار آتش هستند و تانکرهای آبرسان هم در حال رسیدن به محل هستند. مقصود حق شناس افزود: کانون حریق از دسترس خارج شده است و صدای انفجارهای متعدد به گوش می رسد به گونه ای که آتش در حال گسترش است و احتمال رسیدن به آن به سایر نقاط وجود دارد. وی توضیح داد: پاساژ رضوان دارای مغازه هایی است که در آنها استون، ادکلن، پارچه و مواد قابل اشتعال فراوانی وجود دارد و مهار آن سخت است.

آتش سوزی گسترده در پاساژ رضوان اهواز

۲ آتش نشان اهوازی مجروح شدند به گزارش مهر؛ دو آتش نشان اهواز در حال مهار آتش سوزی پاساژ رضوان اهواز مجروح شدند. آتش سوزی در پاساژ رضوان اهواز حدود ساعت ۱۳ آغاز شد و نیروهای امدادی در حال مهار آن هستند. تاکنون دو آتش نشانی اهواز که مشغول اطفای حریق در محل پاساژ هستند دچار مصدومیت شدد.

ارسال نظر: