آغاز مجدد درگیری جیش‌الاسلام با تحریرالشام و فیلق‌الرحمن در ریف دمشق

کدخبر: 2096942

همزمان با از سرگیری درگیری گروه‌های تروریستی در غوطه شرقی دمشق، از استان ادلب نیز خبرهایی از درگیری تروریست‌ها شنیده می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از فارس، گروه تروریستی جیش الاسلام، وابسته به عربستان، اعلام کرد که جنگ خود با هیئة تحریر الشام را مجددا آغاز کرده است.

جیش الاسلام همچنین به گروه تروریستی فیلق الرحمن حمله کرد؛ گروهی که در درگیریهای اخیر این گروهها در غوطه شرقی دمشق حامی تحریرالشام بود.

در کنار درگیری در غوطه، از استان ادلب در شمال سوریه خبر میرسد که عناصر تروریستی حاضر در این استان نیز به جان هم افتاده و درگیر شده اند.

گفته میشود که از احرار الشام نیز خواسته شده است که به یکی از طرفین درگیر یعنی جیش الاسلام و تحریر الشام بپیوندد.

جیش الاسلام نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پس از توقف عملیات نظامی خود علیه تحریر الشام، عناصر باقی مانده از این گروه تروریستی با مشارکت فیلق الرحمن «دست از جنایتهای خود برنداشته اند و همچنان به مقرهای جیش الاسلام حمله میکنند».

جیش الاسلام، فیلق الرحمن را مسئول اصلی حمله به مقرهای خود میداند و تأکید دارد که این گروه به عناصر تحریر الشام سلاح و مهمات میدهد.

در 28 آوریل گذشته جیش الاسلام با تحریر الشام و فیلق الرحمن در غوطه شرقی درگیر شدند و چندی پیش هم جیش اعلام کرد که به عملیات نظامی خود پایان داده است.

ارسال نظر: