نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

رئال با حذف اتلتیکو فینالیست شد/ جدال شاگردان زیدان با بانوی پیر در کاردیف

کدخبر: 2096922

کهکشانی‌ها با وجود شکست خارج از خانه مقابل اتلتیکو مادرید در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، جواز حضور در فینال این رقابت‌ها را کسب کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، جدال تمام اسپانیایی تیم‌های فوتبال اتلتیکو و رئال مادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون در دومین دیدار از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با نتیجه 2 بر یک به سود میزبان قرمزوسفیدپوش خاتمه یافت هرچند این کهشکانی‌ها بودند که به لطف پیروزی 3 بر صفرشان در بازی دور رفت، برای دومین سال متوالی جواز حضور در فینال این رقابت‌ها را کسب کنند.

در این بازی سائول نیگوئس در دقیقه 12 اتلتیکو مادرید را پیش انداخت و تنها 4 دقیقه پس از او آنتوان گریزمان از روی نقطه پنالتی دومین گل روخی بلانکو را به ثمر رساند. ایسکو در دقیقه 42 یکی از گل‌های خورده را برای رئال مادرید جبران کرد تا کار میزبان برای صعود بسیار سخت شود. این گل تعداد بازی‌های متوالی کهکشانی‌ها در تمامی رقابت‌ها که در آن موفق به باز کردن دروازه رقبای‌شان شدند را به 61 بازی افزایش داد و از این حیث آنها را در کنار بایرن مونیخ قرار داد.

بازی با همین سه گل به پایان رسید تا این مردان زین‌الدین زیدان باشند که با پیروزی 4 بر 2 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، جواز حضور در فینال رقابت‌ها را کسب کنند، جایی که باید به مصاف یوونتوس بروند.

فینال این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، روز سیزدهم خرداد در شهر کاردیف ولز برگزار خواهد شد.

ارسال نظر: