"حیوانات ماشینی" به شبکه پویا آمدند

کدخبر: 2096836

پخش مجموعه پویانمایی "حیوانات ماشینی" از فردا روی آنتن شبکه پویا می‌رود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مجموعه "حیوانات ماشینی" با نام انگلیسی Animal Mechanicalsیک پویانمایی ویژه گروه سنی خردسال و در ژانر ماجراجویی علمی می باشد که آماده سازی آن در استودیو ایما و به مدیریت دوبلاژ سعید شیخ زاده در دی ماه 1395 به پایان رسیده است.

این مجموعه از روز پنج شنبه بیست و یکم اردیبهشت هر روزه راس ساعت 10:30 صبح مهمان خردسالان ایرانی خواهد شد و تکرار آن روز بعد 13:15 از شبکه پویا پخش می شود. گفتن است مجموعه "حیوانات ماشینی" در سال 2008 توسط شرکت هالیفاکس فیلم Halifax Filmدر کشور کانادا و در سه فصل تولید شده است. فصل اول و دوم شامل بیست قسمت و فصل سوم آن شامل سی و سه قسمت می باشد که همه فصل ها دوبله شده و آماده پخش می باشند.

در مجموعه حیوانات ماشینی، پنج حیوان روباتی با نام های رکس، تک شاخ، موش، کومادو و پاگنده که هر یک توانمندی های خاصی را دارا می باشند، هر بار پی ماموریتی فرستاده می شوند تا مشکلی را حل کنند.

این مجموعه پویانمایی اهداف تربیتی سه گانه ای را برای کودکان مدنظر دارد: 1. آموزش چگونه منطقی اندیشیدن به دانش آموز و یا حتی خردسال در هنگام حل مسائل توسط پنج حیوان ماشینی 2. القاء روحیه همدلی و همکاری برای فائق آمدن بر مسائل 3. القاء خودباوری با تکرار مداوم توانمندی های هر یک از شخصیت ها

ارسال نظر: