مسعود ردایی خبر داد:

"عالیجناب" از اول اردیبهشت آماده توزیع است/ سریالی که مشابه داخلی ندارد

کدخبر: 2096628

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی "عالیجناب" گفت: ما به تعهد خود مبنی بر آماده سازی کامل سریال عالیجناب عمل کرده و از اول اردیبهشت سریال برای توزیع آماده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »؛ مسعود ردایی تهیه کننده سریال عالیجناب پیرامون این سریال گفت : ٦قسمت فصل اول سریال آماده و پروانه نمایش خانگی آن ازسوی سازمان سینمایی صادرشده و هماکنون موسسه پخش سریال برای توزیع آن منتظر صدوراجازه از سوی اداره کل نمایش خانگی سازمان سینمایی است.

وی افزود: ما به تعهد خود مبنی بر آماده سازی کامل سریال عالیجناب عمل نموده و از اول اردیبهشت سریال برای توزیع آماده است.

تهیه کننده فیلم سینمایی مالاریا اظهار داشت: با رونمایی از اولین تیزرسریال در شبکه‌های مجازی، خوشبختانه افکار عمومی از آن استقبال خوبی کرده و بی‌صبرانه منتظر عرضه آن در بازار است و رسانه‌ها هم مرتبا پیگیر این محصول شبکه نمایش خانگی در ژانری بسیارمتفاوت از آنچه تاکنون عرضه شده ،هستند.

ردایی در پایان افزود: سریال «عالیجناب» یک سریال 13 قسمتی است که 6 قسمت از این سریال در فاز اول پخش می‌شود و 7 قسمت بعدی در صورتی که فصل اول مورد توجه و استقبال علاقمندان و مخاطبان قرار گیرد، تولید می‌شود.

ردایی درباره بازخورد مخاطب با این سریال گفت: به نظرم این سریال مورد توجه قرار بگیرد، چرا که موضوع جذابی دارد و تاکنون در این زمینه اثری تولید نشده است.

«عالیجناب» درباره یک مناظره انتخاباتی است و اتفاقاتی که برای افرادی که دراین مناظره حضور دارند پیش می‌آید و داستان را پیش می‌برد. در واقع «عالیجناب» یک مینی سریال جذاب، اکشن و اجتماعی است.

ارسال نظر: