نگاهی به اولین سریال تاریخی سازمان هنری و رسانه‌ای اوج؛

"هنگام بیداری" سال آینده آماده نمایش می‌شود؟/ سیروس مقدم "پایتخت ۵" و "هنگام بیداری" را با هم به جلو می‌برد

کدخبر: 2096619

پیش تولید "هنگام بیداری" اواخر مهر ماه سال گذشته آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود تولید آن یک سال و نیم زمان ببرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »؛ "فرهنگ نیوز" نوشت: سریال «هنگام بیداری» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی حبیب والی نژاد، سریالی در سطح «الف ویژه» است که به واقعه تاریخی مقاومت مردم بوشهر و شخصیت آیت‌الله سید عبدالحسین لاری می پردازد. سریالی که طرح اولیه آن مربوط به سال 90 است و بعد از چندین بار بازنویسی، علی طالب آبادی، مراحل پایانی نگارش فیلمنامه را دنبال می کند.

پیش تولید «هنگام بیداری» در روزهای پایانی مهر ماه سال گذشته آغاز شد و تا الان تمام مراحل پیش تولید نیز به پایان رسیده است و پیش بینی می شود که تولید این سریال 40 قسمتی یک سال و نیم زمان ببرد. از این رو اگر مراحل تولید سریال طبق پیش بینی ها جلو برود، به احتمال زیاد «هنگام بیداری» در اواسط سال آینده آماده نمایش خواهد شد.

با وجود اینکه سیروس مقدم، در حال حاضر مشغول تولید فصل پنجم سریال «پایتخت» است، ولی ظاهرا کارهای مربوط به تولید «هنگام بیداری» نیز همزمان با «پایتخت» جلو می رود و بلافاصله بعد از پایان تولید «پایتخت 5»، تولید سریال الف ویژه سازمان هنری و رسانه ای اوج آغاز خواهد شد.

لوکیشن های اصلی «هنگام بیداری» شهرک سینمایی و بوشهر خواهد بود؛ با این حال قرار است بخش هایی از سریال در شیراز و قزوین هم فیلمبرداری شود، همچنین به احتمال بسیار و با توجه به موضوع «هنگام بیداری» شبکه اول سیما خواهد بود.

سریال تاریخی «هنگام بیداری» اولین سریال تاریخی سازمان هنری و رسانه ای اوج است که به موضوع مقاومت مردم جنوب کشور در برابر استعمار انگلیس در ۱۰۰ سال قبل می پردازد .

عوامل این سریال عبارتند از: عباس بلوندی به عنوان طراح صحنه و لباس، پرویز کاظم لو به عنوان مدیر تدارکات و محمود محمد طائمه در سمت مدیر تولید ، فرشاد گلسفیدی به عنوان مدیر فیلمبرداری و مجید اسکندری به عنوان طراح گریم در این سریال حضور خواهند داشت.

ارسال نظر: