پیگیری مطالبه رهبری پیرامون سند ۲۰۳۰ در اولین جلسه شورا

کدخبر: 2096618

مدیرکل ارتباطات و رسانه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی مطالبه رهبر معظم انقلاب درخصوص سند ۲۰۳۰ را مجدانه پیگیری می‌کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، عباس میرزاحسینی با اشاره به نصب العین بودن منویات رهبر معظم انقلاب، گفت: پیرو فرمایش مقام معظم رهبری «مدظله العالی» پیرامون سند موسوم به ۲۰۳۰، مطالبه معظم له در اولین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با جدیت پیگیری خواهد شد.

وی افزود: از همان ابتدای طرح این موضوع در کشور، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و بدنه کارشناسی آن، ابعاد مختلف این سند را مورد بررسی دقیق قرار دادند و مخالفت صریح این دبیرخانه از جانب دبیر محترم شورا پیش تر نیز ابراز شده است.

مدیر کل ارتباطات و رسانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: فرمایشات مقام معظم رهبری فصل الخطاب در این زمینه است و خط مشی این شورا همواره بر اساس رهنمودهای معظم له بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اولویت اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی همواره پیگیری و اجرای مطالبات مقام معظم رهبری است و در این مورد نیز در کوتاه ترین زمان ممکن و در اولین جلسه شورا نسبت به اجرای این اوامر، اقدام لازم به عمل خواهد آمد.

ارسال نظر: