مهدی گلستانه خبر داد:

فیلمبرداری "عاشقانه" تا هفته آینده به پایان می‌رسد/ یک اشتباه اعتماد مردم به سریال‌های شبکه خانگی را از بین می‌برد

کدخبر: 2095973

تهیه‌کننده سریال "عاشقانه" گفت: تا به امروز اکثر بازیگران این سریال جلوی دوربین رفته‌اند و بازی چند بازیگر باقی مانده نیز تا هفته آینده به پایان می‌رسد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، "فرهنگ نیوز" نوشت:

مهدی گلستانه درباره سریال «عاشقانه» گفت: توزیع قسمت هفتم این سریال دوشنبه هفته آینده انجام می‌شود و بعد از آن پخش مان به صورت هفتگی خواهد شد و فیلمبرداری کار نیز تا هفته آینده به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد: تا به امروز بازی اکثر بازیگران ما تمام شده و تنها بازی محمدرضا گلزار، ساره بیات، بهاره کیان افشار، هومن سیدی و فرزاد فرزین باقی مانده که طی 3 روز آینده، بازی گلزار و بیات هم تمام می شود.

تهیه کننده سریال «عاشقانه» بیان داشت: پیش تر قرار بود فیلمبرداری بخش های پایانی سریال را در خارج از کشور انجام دهیم که بنا به دلایلی این مهم محقق نشد و در حال حاضر نیز گروه در خیابان فرشته مشغول ضبط سکانس ها هستند.

گلستانه درباره عدم اعتماد مردم به سریال های بخش شبکه خانگی تصریح کرد: در برهه ای اعتماد مردم به اینگونه سریال ها از بین رفت ولی خوشبختانه بعد از سریال موفق «شهرزاد» و توزیع منظم آن، این اعتماد تا حدودی بازگشت. البته هنوز هم با یک اشتباه کوچک می توانیم به گذشته بازگردیم؛ چرا که مخاطب برای این سریال ها هزینه می کند و در قبال این هزینه توقع سرویس دهی هم دارد، از این رو در وضعیت فعلی هم می توانیم روی اعتماد مجدد مخاطب حساب کنیم و هم نگران از دست دادن دوباره آن باشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به رشد تیراژ سریال «عاشقانه» که روندی صعودی را طی می کند، می توانم به عنوان تهیه کننده این کار بگویم که مردم به ما اعتماد کرده اند و تا الان استقبال خوبی از این اثر شده است.

ارسال نظر: