بازخوانی اظهارات پنج ماه پیش قالیباف درباره تخریب‌ها؛

نفر می‌فرستند پیش من می‌گویند بگو نمی‌آیم تا تخریب نکنند

کدخبر: 2095495

شهردار تهران با بیان اینکه نفر می‌فرستند پیش من می‌گویند فلانی بیا بگو من در انتخابات نمی‌آیم تا انقدر به تو فشار نمی‌آورند اظهار داشت: من به آنها گفتم من یک مجاهد و خدمتگزار هستم، هرچقدر هم شما تخریب کنید ما محکمتر ایستاده‌ایم و اینها هم جزء بحث سیاسی چیز دیگری نیست.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدباقر قالیباف نامزد کنونی انتخابات دوازدهم دوره انتخابات ریاست جمهوری 16 آذر 1394 در دانشگاه شهید بهشتی در واکنش به تخریب‌ها برعلیه شهرداری تهران اظهار داشت: چطور شده شهرداری که 4 سال متوالی به عنوان دستگاه نمونه مبارزه با فساد معرفی می‌شود و لوح می‌گیرد ولی سه چهار ماه اخیر در این شهرداری فساد وجود دارد.

قالیباف اظهار داشت: یک روز می‌آیند کنار پل صدر، تونل نیایش، دریاچه خلیج فارس و برج میلاد عکس یادگاری می‌گیرند و به عنوان مسئول دولتی می‌روند جایزه آن را در خارج از کشور می‌گیرند ولی سه چهار ماه اخیر می‌گویند پروژه صدر مطالعه ندارد.

وی در ادامه با بیان اینکه نفر می‌فرستند پیش من می‌گویند فلانی بیا بگو من در انتخابات نمی‌آیم تا انقدر به تو فشار نمی‌آورند اظهار داشت: من به آنها گفتم من یک مجاهد و خدمتگزار هستم، هرچقدر هم شما تخریب کنید ما محکمتر ایستاده‌ایم و اینها هم جزء بحث سیاسی چیز دیگری نیست.

ارسال نظر: