شریعتمداری در رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی انتخاباتی ستاد روحانی:

مردم در یک مسابقه رئیس‌جمهورشان را انتخاب کنند/ وکیلی سخنگوی ستاد روحانی شد

کدخبر: 2095479

رئیس ستاد انتخابات روحانی ضمن تأکید بر اینکه مبارزات انتخاباتی مبارزه برنامه‌های نامزدها است گفت: محمد علی وکیلی نماینده مردم تهران در مجلس به عنوان سخنگوی ستاد انتخابات آقای روحانی فعالیت خواهد داشت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس‌ نوشت: محمد شریعتمداری رئیس ستاد انتخابات روحانی در رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی انتخاباتی ستاد روحانی طی سخنانی اظهارداشت: مبارزات انتخاباتی مبارزات بگم بگم نیست بلکه مبارزه برنامه‌های نامزدهاست.

وی ادامه داد: آقای محمد علی وکیلی نماینده فعلی مردم تهران در مجلس به عنوان سخنگوی ستاد انتخابات آقای روحانی فعالیت خواهد داشت.

شریعتمداری در پاسخ به این سوال که برخی از افراد اعلام کرده‌اند که در صورت رئیس جمهور شدن یارانه 250 هزار تومانی به مردم پرداخت خواهند کرد. با توجه به سوابق اجرایی عالی شما در سال‌های گذشته فکر می‌کنید چقدر این شعار عملیاتی است؟ هدف طرح این شعارها را چه می‌دانید؟ گفت: در دوره‌ای ممکن است که این شعارها تاثیرگذار بوده باشد؛ اینکه یک کاندیدا از پشت تریبون بگوید برج ایفل را به مرکز این شهرستان منتقل می‌کنم، طرح این ادعا ممکن است اثرگذار باشد و موجب عوام‌فریبی باشد.

وی ادامه داد: امروزه سطح آگاهی‌های مردم بالاتر از این است که یک کاندیدا بگوید من 250 هزار تومان یارانه می‌دهم و یکی بگوید من 300 هزار تومان می‌دهم و فرد دیگری یک سخن و مبلغ دیگری را بگویند و مردم در یک مسابقه رئیس جمهورشان را انتخاب کنند.

رئیس ستاد روحانی با بیان اینکه مردم به عملکرد افراد نگاه می‌کنند و براساس عملکرد افراد رای می‌دهند، اظهار داشت: دولت یازدهم وقتی بر سرکار آمد، با 42 هزار میلیارد تومانی که به فقیر و غنی پرداخت می‌شد، مواجه بود ولی پرداخت آن را به عنوان یک وظیفه و تکلیف که توسط دولت دولت قبلی آغاز شده بود، با یک بررسی جامع ادامه داد. اگر ما در زمینه مسکن مهر انتقاداتی داشته‌ایم اما میزان تحویل مسکن مهر در دولت آقای روحانی با دولت قبل قابل مقایسه نیست.

شریعتمداری ادامه داد: همچنین دولت یازدهم با تامین زیرساخت و امکانات مورد نیاز مسکن مهر را در اختیار افراد قرار دادیم ولی تحویل‌هایی که در گذشته صورت می‌گرفت، بدون این زیرساخت‌ها و امکانات بود.

وی با بیان اینکه خدمات این دولت در همه عرصه‌ها بیانگر توانمندی‌هایش در ادامه راه است، تصریح کرد: همه کاندیداها باید خدمات و سوابق خود را بیان کنند و بگویند برای مردم ایران چه کرده‌اند؛ آنگاه مردم با مقایسه این سوابق و خدمات و آنچه می‌توانند انجام دهند، انتخابشان را بیان می‌کنند.

ارسال نظر: