نیکزاد در واکنش به توهین آشنا به نامزدهای انتخاباتی:

هر کسی از هر که می‌‌خواهد بترسد، اما ما فقط از خدا می‌ترسیم/ ما وارد حاشیه‌ها نمی‌شویم

کدخبر: 2095377

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در پاسخ به سؤالی درباره توهین حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس‌جمهور به نامزدهای انتخاباتی مبنی بر اینکه نامزدها باید مثل سگ از مجری بترسند، گفت: خوب، هر کسی از هر که می‌‌خواهد بترسد، اما ما فقط از خدا می‌ترسیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علی نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در گفتگو با فارس ، در پاسخ به سؤالی درباره توهین حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس‌جمهور به نامزدهای انتخاباتی مبنی بر اینکه نامزدها باید مثل سگ از مجری بترسند، گفت: خوب، هر کسی از هر که می‌‌خواهد بترسد، اما ما فقط از خدا می‌ترسیم.

وی گفت: ما وارد حاشیه‌ها نشده و نخواهیم شد، چون آماده‌ایم تا خدمت کنیم و اهل خدمت به حاشیه بی‌توجه است، لذا ما به فکر خدمت هستیم.

گفتنی است، حسام‌الدین آشنا مشاور رسانه‌ای حجت‌الاسلام روحانی اخیراً در جلسه‌ای با عتاب و خطاب به دست‌اندرکاران صداوسیما تاکید می‌کند: «چه کسی به شما حق داده هوش هیجانی یا هوش تصویری کاندیدا را بسنجید؟!»

وی در ادامه این جلسه در عبارتی توهین‌آمیز به نامزدهای انتخابات گفت: «چرا صداوسیما نباید مجری‌ای داشته باشد که کاندیداها مثل سگ از او بترسند!»

ارسال نظر: