شبکه یک به سراغ سریالی با موضوع شعار سال رفت

کدخبر: 2095358

شبکه اول سیما در نظر دارد تا با توجه به تعیین موضوع اقتصاد مقاومتی به عنوان شعار سال گذشته و امسال سریالی با این موضوع بسازد که مرحله تحقیق و نگارش این سریال در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »؛ شبکه اول سیما مطابق برنامه ریزی انجام گرفته ، علاوه بر پیش بینی سریال برای چهار مناسبت نوروز ، ماه مبارک رمضان ، محرم و دهه فجر ، توجه ویژه‌ای به تنوع مضمونی و داستانی دارد؛ همچنین با توجه به اینکه پرداختن به موضوع مسجد به عنوان وظیفه برای گروه های برنامه ساز شبکه یک تعیین شده؛ از این رو گروه فیلم و سریال هم سفارش سریالهایی با موضوع محوری مسجد را به نویسندگان مختلف داده است تا از این میان بهترین ها را به تولید برساند .

لازم به ذکر است، از جمله برنامه ریزی‌هایی که در گروه فیلم و سریال انجام گرفته استخراج مضامین و موضوعات مورد نیاز رسانه و جامعه و پیش بینی تولیدسریال با این مضامین و موضوعات است. به عنوان مثال تولید سریالی با موضوع محیط‌های آموزشی دبیرستان و معضلات این قشر از جامعه در دستور کار شبکه اول سیما قرار دارد. همچنین با توجه به تعیین موضوع اقتصاد مقاومتی به عنوان شعار سال گذشته و امسال سریالی با این موضوع در مرحلة تحقیق و نگارش قرار دارد .

گفتنی است، شبکه اول سعی کرده تا به فرا خور هر فصل و هر مناسبت به ویژه اعیاد و مناسبتها تولید سریال‌هایی با فضای شاد و مفرح و مناسب این ایام پیش بینی کند؛ همچنین با توجه به تقسیم بندی موضوعی برای هر یک از شبکه های سیما ، طبیعتاً گروه فیلم و سریال شبکه یک به موضوعاتی که در حوزه وظایف شبکه های دو و سه و پنج تعریف شده نخواهد پرداخت .

ارسال نظر: