واکنش‌ها به توهین مشاور حسن روحانی به کاندیداها:

هاشمی‌طبا: "آشنا" حرف اضافه زده/ نیکزاد: فقط از خدا می‌ترسیم/ دهباشی: حتی مشاوران ترامپ هم چنین حرفی نزدند!

کدخبر: 2095357

انتشار سخنان اخیر مشاور حسن روحانی که گفته بود "کاندیداها باید مثل سگ از مجری بترسند" بازتاب گسترده‌ای در بین فعالان سیاسی و فضای مجازی داشته است.

به گزارش « نسیم آنلاین » سخنان حسام الدین آشنا،‌ مشاور پرحاشیه حسن روحانی که در تاریخ ۳۰ فروردین ۱۳۹۶در نشست "مناظره‌های انتخاباتی تلویزیونی؛ تجربه‌ها، نقدها و راهکارها" ایراد شده، واکنش‌های زیادی در فضای سیاسی و رسانه‌ای کشور برانگیخت. بیشترین واکنش‌ها به فراز پایانی صحبت‌های آشنا بر‌می‌گردد که وی با لحنی توهین‌آمیز می‌گوید: "متاسفانه اجازه ندادیم در این چهل سال مجری هایی در صداوسیما تربیت شوند که تک تک کاندیداها از آنها مثل سگ بترسند‌!" پایگاه اطلاع رسانی دولت امروز بجای عذرخواهی از سخنان مشاور ارشد رئیس دولت، ضمن حمله به رسانه منتشر کننده این سخنان، متن کامل حرف‌های "آشنا" را روی خروجی خود گذاشت که البته توهین مشاور رئیس‌جمهور را آشکارتر کرد! در ادامه برخی واکنش‌ها به سخنان موهن مشاور حسن روحانی را می‌خوانید:

هاشمی‌طباء: آشنا حرف اضافه زده است

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به توهین مشاور حسن روحانی به نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری واکنش نشان داد.

سیدمصطفی هاشمی‌طباء کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در گفت‌وگو با تسنیم ، در واکنش به توهین حسام‌الدین آشنا مشاور حسن روحانی به نامزدهای انتخابات مبنی بر اینکه آنها باید مثل سگ از مجری بترسند، گفت: این حرف، حرف اضافه است و واقعا حرف خوبی نیست.

وی گفت: چون این حرف اضافه است، ارزش پاسخ هم ندارد.

نیکزاد: ما فقط از خدا می‌ترسیم

علی نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در گفت‌وگو با فارس ، در پاسخ به سؤالی درباره توهین حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس‌جمهور به نامزدهای انتخاباتی مبنی بر اینکه نامزدها باید مثل سگ از مجری بترسند، گفت: خوب، هر کسی از هر که می‌‌خواهد بترسد، اما ما فقط از خدا می‌ترسیم.

وی گفت: ما وارد حاشیه‌ها نشده و نخواهیم شد، چون آماده‌ایم تا خدمت کنیم و اهل خدمت به حاشیه بی‌توجه است، لذا ما به فکر خدمت هستیم.

حسین دهباشی: «سگ خواندن» نامزد انتخابات، حتی در جمع مشاوران ترامپ هم بی‌سابقه است

سازنده فیلم انتخاباتی روحانی در سال ۹۲ در صفحه توئیتر خود نوشت: سگ خواندن یک خبرنگار یا نامزد انتخابات، حتی در جمع مشاوران رئیس‌جمهور نابردباری چون جناب آقای ترامپ بی‌سابقه است و سخت شرم‌آور! در هیچ کجا اعلام پرسش به پرسش‌شوندگان مرسوم و درست نیست. یکی از رسوایی‌های انتخابات اخیر آمریکا، دانستن سئوالات در مناظره کلینتون با سندرز بود.

یامین پور: تازه فهمیدم چرا حامیان دولت به برنامه ام نمی آیند!

مجری سیما: اگر بنده را سگ خطاب نمی کنید ...

ارسال نظر: