در جمع مردم یزد عنوان شد

رئیسی: من رقیب این و آن نیستم، بنده رقیب فقر و بیکاری هستم/ فقر و بیکاری زیبنده این کشور نیست

کدخبر: 2095327

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه من رقیب این و آن نیستم، بنده رقیب فقر و بیکاری در کشور هستم گفت: وضعیت و شرایط کشور به لحاظ پولی و نظام بانکی نگران کننده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با حضور در استان یزد در جمع مردم این استان طی سخنانی اظهار داشت: فقر، بیکاری، بی‌شغلی و خجلت سرپرست خانواده زیبنده این کشور نیست. فساد اداری زیبنده این نظام مقتدر نیست.

حجت الاسلام رئیسی ادامه داد: بدون شک کشوری که هشت سال مقاومت کرده و در حوزه های مختلف هوا و فضا و موشکی و در مساله علم و فناوری و نانو حرف اول را می زند می تواند یک نظام اداری را بدون هر گونه فساد رقم بزند، دولت اسلامی موظف است زمینه های رشد و کرامت انسان را مهیا کند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: با عزمی راسخ و مدیریت انقلابی، می توان ساختارهای ایجاد کننده فساد را شناسایی و برخورد کرد.

وی با بیان اینکه من رقیب این و آن نیستم، بنده رقیب فقر و بیکاری در کشور هستم افزود: وضعیت و شرایط کشور به لحاظ پولی و نظام بانکی نگران کننده است.

رئیسی همچنین خاطرنشان کرد: دانشگاه این استان از بهترین ها است و می توان مبتنی بر نیروی انسانی و ذخایر کشور وضعیت را به نفع مردم تغییر داد.

ارسال نظر: