لیگ قهرمانان آسیا

تساوی شیرین استقلال خوزستان مقابل الفتح/ شاگردان پورموسوی در آستانه صعود قرار گرفتند

کدخبر: 2095322

دیدار تیم‌های الفتح عربستان و استقلال خوزستان با تساوی به پایان رسید تا شاگردان پورموسوی در آستانه راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، در ادامه هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و از گروه B رقابت‌ها، تیم‌های الفتح عربستان و استقلال خوزستان از ساعت 20 امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه خلیفه بن‌جاسم قطر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید. در این مسابقه علی احمد الزقان (85) برای الفتح و سلمان بحرانی (1+90) برای استقلال خوزستان با ضربه قیچی برگردان گلزنی کردند.

با این تساوی لخویای قطر با هشت امتیاز و یک بازی کمتر در صدر جدول گروه B رقابت‌ها باقی‌ ماند و استقلال خوزستان نیز با هشت امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گرفت. در این گروه الفتح عربستان با شش امتیاز سوم و الجزیره امارات با یک امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

شاگردان سیداکبر پورموسوی در این دیدار با ترکیب وحید شیخ‌ویسی، محمد طیبی، پیمان شیرزادی، دانیال ماهینی، عقیل کعبی، حسن بیت‌سعید، آلویز نانگ، مهدی زبیدی، فرشاد سالاروند، ابوالفضل اعلایی و مهدی مؤمنی به مصاف الفتح عربستان رفتند.

الحسنی ابراهیم عبدالنبی، داور بحرینی این دیدار به فرشاد سالاروند از استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد.

ارسال نظر: