آغاز تولید سریال "برکت"/ تست نهایی گریم بازیگران

کدخبر: 2095217

پیش تولید مجموعه‌ی تلویزیونی "برکت" با تست نهایی گریم بازیگران اصلی آن به پایان رسید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، پیش تولید مجموعه‌ی تلویزیونی «برکت» با تست نهایی گریم بازیگران اصلی آن به پایان رسید.

امیرمحمد زند، رامین ناصرنصیر، زهرا اویسی و علیرضا اوسیوند از بازیگران این سریال هستند.

رضا، الهام و امید اعضای خانواده‌ هنرمند و فیلم‌ساز برای ساخت فیلمی از مناطق عشایری اندیکا ، لالی و مسجد سلیمان در استان خوزستان عازم این مناطق می‌شوند. آشنایی با فرهنگ، آداب ، رسوم و سنن عشایر بختیاری بخشی از دستمایه‌ کار این گروه فیلم‌سازی است و در جریان آن شاهد اتفاقات گوناگونی خواهیم بود. در این سفر با پیوستن فردی به‌نام بختیار این اتفاقات رنگ و بوی دیگری به خود می‌گیرد.

عواملی که تاکنون برای تولید این مجموعه قطعی شده‌اند عبارت‌اند از نویسنده: علیرضا اسحاقی، تهیه‌کننده و کارگردان: علی بهادر، مدیر تصویربرداری: علی الهیاری، صدابردار: جعفر علیان، طراح صحنه و لباس: امیر رضایی، طراح گریم: مهرداد قلی‌پور، مدیر تولید: شهرام صمدی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: سعید جلیلی، دستیارکارگردان: ماکان رضایی پور، دستیار دو کارگردان: محسن آزاد، عکاس:عاطفه سادات هل اتایی، دستیاران تصویر: مرتضی خضری، عباس نیسی، محمدصالحی، دستیارصدا:محمودطلایی، دستیاران صحنه: محمودکاشانی، میثم صارمی، دستیارلباس: رهامعینی، مجریان گریم: محمد جواد جهانگیری، گلناز امیرجعفری، روابط عمومی: مینا پیروزیان، تدارکات: محرم گلزار، سینه موبیل: احمدهاشمی.

همچنین گروهی ازبازیگران بختیاری دراین پروژه ایفای نقش می‌کنند.

در این مجموعه‌ چهار قسمتی که برای پخش از سیما تولید خواهد شد، اشاره‌ای هم به اقدامات اجتماعی و محرومیت‌زدایی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در منطقه‌ اندیکا ،لالی و بخش عشایری مسجد سلیمان می‌شود.

ارسال نظر: