سلیمی:

تغییر ریاست دانشگاه آزاد ضروری بود/ این دانشگاه به پایگاه یک حزب تبدیل شده بود/ دانشگاه آزاد باید از عرصه سیاست دور شود

کدخبر: 2095213

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است با توجه به شکل‌گیری حواشی پیرامون دانشگاه آزاد، تغییر ریاست دانشگاه آزاد ضروری بود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علیرضا سلیمی در گفتگویی در واکنش به تغییر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: آقای ولایتی به‌عنوان رئیس هیات منای دانشگاه آزاد حق تغییر و تحول در مدیریت دانشگاه آزاد را دارد و با توجه به شکل‌گیری حواشی پیرامون این دانشگاه، اما و اگرها و سوالات جدی در ذهن مسئولان و افکار عمومی، این تغییر برای دانشگاه آزاد ضروری بود چراکه دانشگاه آزاد باید از حاشیه‌ها دور شده و به متن برسد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «علم» باید در متن دانشگاه آزاد به عنوان یک نهاد علمی قرار داشته باشد اما این دانشگاه به پایگاه یک حزب تبدیل شده بود، افزود: امیدوارم در دوره مدیریتی جدید این دانشگاه به معنای واقعی کلمه دانشگاه شود و از عرصه سیاست دور شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس این تغییر مدیریتی را غیرمنتظره ندانست و گفت: این مسئله نیازمند اطلاع‌رسانی به کمیسیون آموزش و دیگر دستگاه‌های مرتبط با وزارت علوم نیز نبود چراکه با فضا و شرایط ایجاد شده همه منتظر تغییر و تحول در مدیریت دانشگاه آزاد بودند و حتی می‌توان گفت با تاخیر انجام شد./

ارسال نظر: