سخنگوی نمایشگاه خبر داد:

اختصاص سهمیه ۳۰ هزار نفری بن کتاب برای طلاب / بُن ۲۵۰ هزار تومانی برای اساتید حوزه

کدخبر: 2095012

سخنگوی سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از برنامه ریزی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور اختصاص یارانه خرید کتاب در نمایشگاه برای ۳۰ هزار طلبه حوزه‌های علمیه سراسر کشور خبر داد

به گزارش « نسیم آنلاین »، همایون امیرزاده درباره بن خرید کتاب طلاب حوزه‌های علمیه گفت: بن کارت یک میلیون ریالی خرید کتاب در نمایشگاه کتاب تهران به طلاب حوزه‌های علمیه اختصاص پیدا کرده است که 40 هزار تومان آن از سوی معاونت امور فرهنگی و 60 هزار تومان باقی مانده با مشارکت طلاب حوزه‌های علمیه تامین می‌شود.

وی ادامه داد: ثبت‌نام بن‌های طلاب حوزه‌های علمیه قم از تاریخ 31 فروردین ماه آغاز شده است و تا 3 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و 30 هزار طلبه حوزه ‎ های علمیه امکان استفاده از این یارانه را دارند.

سخنگوی نمایشگاه با اشاره به بن‌کات‌های اختصاص یافته برای اساتید حوزی نیز گفت: مبلغ این بن کارت‌ها دو میلیون و پانصد هزار ریال است که 30 درصد آن از سوی معاونت امور فرهنگی (مبلغ 750 هزار ریال) و 70 درصد باقی مانده (یک میلیون و 750 هزار ریال) نیز از سوی اساتید حوزی تامین می‌شود.

وی درباره زمان ثبت نام نیز گفت: ثبت نام از اساتید حوزی از تاریخ 5 اردیبهشت ماه آغاز و تا 7 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

امیرزاده به اشاره به اعتبار اختصاص یافته برای بن کارت‌های دانشجویان، طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه و هیات علمی دانشگاه‌ها گفت: به طور کلی مبلغ 81 میلیارد ریال اعتبار برای این بخش در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر: