از سوی روابط عمومی سازمان غذا و دارو؛

اسامی برخی عرقیجات گیاهی غیر مجاز اعلام شد

کدخبر: 2094540

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای برخی عرقیجات گیاهی را بدلیل جعل مدارک بهداشتی غیر مجاز اعلام کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه ای برخی فرآورده‌های نوشیدنی را که به علت نداشتن مجوزهای قانونی لازم و یا جعل اسناد موردنیاز اداره کل نظارت بر فرآورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، غیر مجاز شناخته شده اند را اعلام کرد.

بنا براین گزارش ﮔﻼب و ﻋﺮﻗﯿﺎت ﮔﯿﺎﻫﯽ با نام های تجاری ﮐﺴﺮی، ﭘﺎرﺳﺎﻧﻮش، ﻓﺮدوس و ﻣﯿﺮﻋﻠﯽ به علت نداشتن مجوزهای لازم غیر مجاز شمرده می شوند.

همچنین ﮔﻼب و ﻋﺮﻗﯿﺎت ﮔﯿﺎﻫﯽ ﺷﺮﮐﺖ ﺑﺮادران ﺣﺴﯿﻨﯿﺎن با نام تجاری ﺷﻬﻨﺎب، ﮔﻼب و ﻋﺮﻗﯿﺎت ﮔﯿﺎﻫﯽ و ﺷﺮﺑﺖ ﻋﺮﻗﯿﺎت ﮔﯿﺎﻫﯽ با نام تجاری ﻧﻤﻮﻧﻪ، ﻋﺮﻗﯿﺎت (ﺑﯿﺪﻣﺸﮏ، ﻧﻌﻨﺎ، ﺳﺮﮐﻪ ﺳﯿﺐ، ﻣﻌﺠﻮن ﻗﻨﺪ) ﮔﻼب و ﻋﺮﻗﯿﺎت ﻋﻄﺮ ﺑﻬﺎر با نام تجاری عطر بهار و ﮔﻼب ﺟﺎوﯾﺪ را به دلیل جعل پروانه ساخت مشمول محصولات غیر مجاز می‌شود.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در این اطلاعیه از مصرف کنندگان خواسته است در صورت مشاهده فرآورده‌های غیرمجاز در سطح عرضه مراتب را از طریق شماره تلفن ۶۶۴۰۵۵۶۹ به اطلاع این سازمان غذا و دارو رسانده یا به نزدیکترین معاونت غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی های سراسر کشور اطلاع دهند تا نسبت به جمع آوری آنها از سطح عرضه اقدام شود.

ارسال نظر: