تماس صوتی تلگرام برای کاربران ایرانی فعال شد

کدخبر: 2094227

امکان برقراری تماس صوتی با اپلیکیشن تلگرام برای کاربران ایرانی فراهم شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، قابلیت تماس صوتی تلگرام، برای کاربران ایرانی فعال شد. آخرین نسخه پیام رسان تلگرام برای iOS و اندروید را می توانید از اپ استور و گوگل پلی دریافت کنید.

آخرین نسخه تلگرام (۳.۱۸.۱) است.

تلگرام برای گسترش این قابلیت میان کاربران روش متفاوتی را در پیش گرفته: برای آنکه قادر به استفاده از آن در موبایل خود باشید، باید از کسی که تماس صوتی برایش فعال شده بخواهید که با شما تماس بگیرد. این شخص حتما باید با شماره ایران با شما تماس بگیرد.

پس از اتمام اولین تماس، تلگرام از شما درخواست می کند تا به کیفیت این تماس امتیاز بدهید. پس از این کار قادر خواهید بود که با تمام مخاطبین تان در تلگرام تماس بگیرید. برای برقراری تماس با هر یک از مخاطبین کافیست به پروفایل آن ها مراجعه کرده و از بالای صفحه، روی آیکون تلفن اشاره کنید.

از سوی دیگر این اپلیکیشن برای کنترل مصرف دیتای تماس ها تنظیمات خاصی را در نظر گرفته است. در تنظیمات اپلیکیشن می توانید میزان مصرف دیتا برای هر تماس را با کاهش ۲۵ الی ۳۰ درصدی کیفیت تماس، پایین بیاورید. برای استفاده از این گزینه می توانید به تنظیمات تلگرام، بخش Data and Storage و سپس گزینه Use Less Data مراجعه کنید.

ارسال نظر: