نشست هیات اجرایی "انوک" در مادرید برگزار شد

کدخبر: 2094155

هفتادو‌دومین نشست هیئت اجرایی انجمن کمیته‌های ملی المپیک (ANOC) با ریاست شیخ احمد در مادرید اسپانیا برگزار شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: هفتادو‌دومین نشست هیئت اجرایی انجمن کمیته‌های ملی المپیک (ANOC) با ریاست شیخ احمد در مادرید اسپانیا برگزار شد.

در ابتدای این نشست شیخ احمد، رئیس انوک از دولت اسپانیا، شهر مادرید و کمیته المپیک اسپانیا به خاطر میزبانی از این نشست مهم در این زمان که پیش از آماده‌سازی بازی‌های المپیک زمستانی سال 2018 در «پیونگ چانگ» کره و بازی‌های المپیک 2020 توکیو برگزار شد، تشکر کرد. در این نشست بحث و گفت‌وگو در مورد خدمت‌رسانی و رفاه حال ورزشکارانی که در بازی‌های آتی المپیک و قاره‌ای شرکت خواهند کرد، صورت گرفت.

شیخ احمد گفت: جنبش المپیک و ورزش در جهان با چالش‌های متعددی از داخل جنبش المپیک و خارج آن مواجه بوده و این موضوعی همیشگی است، اما به عنوان سران ورزشی باید با همدیگر و به همراه تمامی هیئت‌های ورزشی و غیرورزشی برای دستیابی به راه‌حلی در راستای منافع ورزشی و جنبش المپیک به طور عام اقدام کنیم.

وی ادامه داد: ما پیش‌تر نیز در سال 2000 با چنین چالش‌هایی مواجه بودیم و طی نشست سال 2000 بهترین راه‌حل‌ها را مشخص کردیم. به آن راه‌حل‌ها در آن زمان که به توسعه ورزش در شرایط کنونی منجر شد، افتخار می‌کنیم.

رئیس انوک گفت:‌ دستور کار المپیک 2020 که از سوی کمیته بین‌المللی المپیک در سال 2014 مصوب شد و اصلاحات مدنظر برای به‌روزرسانی قوانین ورزشی در تمامی فدراسیون‌های جهانی که از سال 2013 آغاز شده، در راستای خدمت به ورزش و ورزشکاران بوده است. ما هم‌اکنون در دنیایی بزرگ و متنوع زندگی می‌کنیم که هر روز تحولی جدید در آن رخ می‌دهد. نباید از تغییر و تحول اقدامات و قوانین در صورت مواجهه با برخی اشتباهات یا چالش‌ها خجالت بکشیم، اما این کار نیازمند همکاری سازنده تمامی ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی بین‌المللی و ملی است.

ارسال نظر: