والیبال قهرمانی زیر ۲۳ سال مردان آسیا؛ ایران و پاکستان هم‌گروه شدند

کدخبر: 2093822

دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۳ سال (امید) آسیا از ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور ۱۱ تیم در چهار گروه آغاز می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال (امید) آسیا 11 تا 19 اردیبهشت ماه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر اردبیل برگزار می شود.

این رقابت‌ها با حضور 11 تیم شامل ایران، چین تایپه، چین، ژاپن، تایلند، استرالیا، قزاقستان، پاکستان، ازبکستان، سریلانکا و مالزی برگزار می شود که مسابقات دور مقدماتی در چهار گروه (سه گروه سه تیمی و یک گروه دو تیمی) به قرار زیر برگزار می‌شود:

گروه A: ایران و پاکستان گروه B: چین تایپه، قزاقستان و ازبکستان گروه C: چین، استرالیا و مالزی گروه D: ژاپن، تایلند و سریلانکا

مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال مردان ایران روزهای دوشنبه تا چهارشنبه 11 تا 13 اردیبهشت ماه با 10 مسابقه پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران که در گروه A دور مقدماتی قرار دارد و از هم اکنون صعودش به جمع هشت تیم برتر نهایی شده است، تنها دیدار دور مقدماتی خود را ساعت 17 و 30 دقیقه روز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه برگزار می‌کند.

در مرحله دوم، تیم های اول و دوم چهار گروه دور مقدماتی در دو گروه E و F برای رتبه های اول تا هشتم این رقابت ها مبارزه می کنند و سه تیم سوم گروه های دور مقدماتی برای جایگاه نهم تا یازدهم به مصاف یکدیگر می روند. رقابت های این مرحله روز های پنج شنبه و جمعه 14 و 15 اردیبهشت برگزار می‌شود.

روز شنبه 16 اردیبهشت ماه تیم های شرکت کننده در رقابت های قهرمانی زیر 23 سال مردان آسیا استراحت دارند و مرحله یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و نهایی روزهای یکشنبه تا سه شنبه 17 تا 19 اردیبهشت ماه پیگیری می شود تا تیم های برتر این رقابت ها مشخص شوند.

ارسال نظر: