گزارش «نسیم آنلاین» از تداوم گرانی‌ها در ماههای اخیر

قیمت هر کیلو لوبیا چیتی ۱۳ تا ۱۴ هزار تومان در درب مغازه!/ فویل آلومینیم هم ۶ درصد گران شد

کدخبر: 2093390

فویل آلومینیوم از روزهای آخر سال تاکنون دو بار و هر بار ۵ درصد گران شده است.

گروه اقتصادی « نسیم آنلاین »، انگار قرار نیست داستان افزایش قیمت کالاها با گران شدن دوغ و ماست و یا با تذکر سازمان حمایت به افزایش قیمت شیر به اتمام برسد. پس از این که خبری مبنی بر افزایش قیمت برخی از محصولات لبنی و همچنین برخی کاالاهای دیگر از جمله آبمیوه منتشر شد، الان نوبت به حبوبات رسیده که پس از این که در ماه های پایانی سال 95 افزایش قیمت چشمگیری داشته سال 96 را نیز با بالا رفتن 10 تا 20 درصدی آغاز کند.

لوبیا چیتی با افزایش 15 تا 20 درصدی قیمتش از 9500 به حدود11 هزار و 500 تا 12 هزار تومان رسیده که البته این قیمت این محصول در عمده فروشی ها است و بعید نیست که در خرده فروشی ها به 13 تا 14 هزار تومان هم می رسد. لپه از دیگر کالاهایی است که قیمتش 10 درصد بالاتر رفته و از 9200 تومان به 10 هزار و 200 تومان رسیده است.

یکی از بنکداران میدان قیام تهران در گفتگو با « نسیم آنلاین » می گوید که هر بار جدیدی که خریداری می شود دیگر قیمتش مانند گذشته نیست به طور مثال حتی کوچکترین کالاها از جمله فویل آلومینیوم هم پس از سال جدید 6 درصد گران شده و این در حالی است که پیش از عید هم 5 درصد افزایش قیمت پیدا کرده بود.

با این روال افزایش قیمت کالاها باید منتظر ماند و دید که پس از این نوبت به چه کالاهایی خواهد رسید.

ارسال نظر: