جرائم دیرکرد بدهکاران بخشیده شد

کدخبر: 2093281

با دستور العمل ابلاغی بانک مرکزی مشتریانی که تا ۱۵ فروردین سال ۱۳۹۶ نسبت به تسویه نقدی اصل بدهی خود اقدام کنند ، سود و جریمه بدهی آنان بخشوده خواهد شد.

بالغ بر 5583 میلیارد ریال سود، متفرعات و جرائم دیرکرد بدهکاران بانک کشاورزی با اجرای تبصره 35 قانون بودجه سال1395و دستور العمل ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از سوم اسفند 1395 تا کنون در سراسر کشور مورد بخشودگی قرار گرفته است. با گذشت 30 روز کاری از زمان اجرای تبصره 35 قانون بودجه سال1395و دستور العمل ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر بخشودگی سود و جرائم بدهکاران تسهیلات کمتر از یکصد میلیون تومان ، بالغ بر 5583 میلیارد ریال سود، متفرعات و جرائم دیرکرد بدهکاران بانک کشاورزی مورد بخشودگی قرار گرفته و بیش از 154 هزار فقره پرونده بدهی تسویه و مختومه شده است.

این گزارش می افزاید برابر با دستور العمل ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مشتریانی که تا 15 فروردین سال 1396 نسبت به تسویه نقدی اصل بدهی خود اقدام کنند ، سود و جریمه بدهی آنان بخشوده خواهد شد.

خسارت دیدگان ناشی از حوادث غیر مترقبه، بدهکارانی که از تسهیلات مسکن روستایی استفاده کرده اند و همچنین آن دسته از آسیب دیدگان حوادث غیر مترقبه که بدهی آنان استمهال شده است در اولویت هستند و سایر بدهکاران بخش کشاورزی مشمول این قانون در نوبت های بعدی قرار دارند.

ارسال نظر: