گزارش «نسیم آنلاین»: شرکت اطلاع رسانی با وجود برگزاری نمایشگاه در سال قبل هم زیان داد

درآمد هنگفت برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه به جیب چه کسی می‌رود؟

کدخبر: 2093076

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس گفت که هیچ درآمد هنگفتی برای این شرکت از محل برگزاری نمایشگاه به دست نمی‌آید و افزود که پول برگزاری نمایشگاه در جیب او نمی‌رود.

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس، تاکید کرد که سازمان بورس اوراق بهادار و این شرکت هیچ بانک و شرکتی را برای حضور در دهمین دوره نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه تحت فشار و یا رودربایستی قرار نداده است.

شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس وابسته به سازمان بورس و اوراق بهادار بوده که با هدف اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و آموزش به عموم مردم و با شعار "با ما بورس را بشناسید"، فعالیت خود را از سال 1383 آغاز کرده است.

"یاشار فروهر" در گفتگو با «نسیم آنلاین»، دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه را بزرگترین نمایشگاه صنعت مالی در کشور خواند و گفت که در حال حاضر فشاری که به ارکان بازار سرمایه برای حضور در این نمایشگاه وارد شده خیلی بیشتر از نظام بانکی است.

وی تاکید کرد که شرکت متبوع او برای حضور در دهمین نمایشگاه بین المللی بورس،بانک و بیمه، هیچ بانکی را در رودربایستی نمی‌گذارد و در عین حال اذعان داشت که برای مشارکت حداکثری تمام تلاش خود را انجام می‌دهد و در این راستا برای حضور بانک‌های بزرگ در این نمایشگاه، به آنها التماس هم خواهد کرد و یا با دادن " آفر" و هزینه اسپانسری از آنها دعوت خواهد کرد چرا که درحال حاضر، بانک‌ها دارای شرایط خاصی هستند که از جمله آنها می‌توان به بسته بودن نماد تعدادی از آنها در بازار سرمایه اشاره داشت.

وی، با بیان اینکه شرکت اطلاع رسانی با وجود برگزاری نمایشگاه درسال قبل هم زیان ده بوده گفت که هیچ درآمد هنگفتی برای این شرکت از محل برگزاری نمایشگاه به دست نمی آید و افزودکه پول برگزاری نمایشگاه در جیب او نمی رود.

دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه به مدت سه روز از 26 تا 29 فروردین ماه سالجاری در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

وی خبر داد که برای جلوگیری از ایجاد هرگونه شائبه از سال قبل شورای سیاستگذاری با حضور مدیران کل وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی و بیمه مرکزی تشکیل شده و شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس هم با برگزاری این نمایشگاه فقط به دنبال فرهنگ سازی در بین تمامی طبقات مردم است.

ارسال نظر: