رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا - میانمار

ایران با شکست چین‌تایپه راهی مرحله پلی‌آف شد/ مصاف شاگردان وکیلی با تایلند یا استرالیا؟

کدخبر: 2093003

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در چهارمین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا موفق به شکست چین تایپه شد تا به عنوان تیم سوم گروه F راهی مرحله پلی‌آف شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، آخرین روز مرحله دوم یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 آسیا و انتخابی جهان امروز (یکشنبه) با پنج دیدار در شهر نایپیداو میانمار پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در چهارمین مسابقه خود در این رقابت‌ها از ساعت هشت صبح به وقت تهران به مصاف چین تاپیه رفت و 3 بر صفر به پیروزی رسید.

شاگردان محمد وکیلی در سه ست متوالی و با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 19 و 27 بر 25 چین تایپه را از پیش رو برداشتند تا به عنوان تیم سوم گروه F راهی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا شوند.

تیم ایران در دور مقدماتی این رقابت‌ها بنگلادش را 3 بر صفر شکست داد و برابر کره‌جنوبی 3 بر صفر مغلوب شد. در دور دوم نیز برابر چین 3 بر 2 مغلوب شد و در آخرین مسابقه این مرحله موفق به شکست چین تایپه با نتیجه 3 بر صفر شد.

جولیان کوبورن (استرالیا) و فیو ثو آنگ (میانمار) به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت دیدار ایران و چین تایپه را بر عهده داشتند.

ترکیب شروع کننده تیم ایران برابر چین امیر حسین توخته، امیر محمد فلاحت خواه، مرتضی شریفی، احسان دانش دوست، علی طبری، مهدی جلوه و محمدرضا حضرت پور بودند.

ارسال نظر: