رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا – میانمار

گروه‌بندی مرحله دوم مشخص شد

کدخبر: 2092843

مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا به پایان رسید و گروه بندی تیم ها برای مرحله دوم مشخص شد.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور مقدماتی یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا و انتخابی جهان که از صبح روز سه شنبه در شهر نایپیداو کشور میانمار آغاز شده بود، عصر امروز به پایان رسید و جایگاه تیم ها در چهار گروه جدول مقدماتی مشخص شد.

بر این اساس، در گروه نخست تیم میانمار با دو برد و کسب 6 امتیاز صدرنشین شد و تیم های استرالیا (یک برد و سه امتیاز) و هنگ کنگ بدون برد در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

در گروه دوم، کره جنوبی با دو برد و 6 امتیاز صدرنشین شد. ایران با یک برد و سه امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم بنگلادش بدون برد و امتیاز رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

در گروه سوم نیز تیم ژاپن با دو برد و 6 امتیاز در صدر قرار گرفت، تایلند با یک برد و سه امتیاز دوم شد و سریلانکا بدون برد و امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

در گروه چهارم نیز تنها دو تیم چین و چین تایپه حضور داشتند که چینی ها با یک برد و سه امتیاز در رتبه نخست و ملی پوشان چین تایپه در جایگاه دوم قرار گرفتند.

بدین ترتیب در مرحله دوم این رقابت ها هشت تیم برتر در دو گروه F (ایران، کره جنوبی، چین و چین تایپه) و E (ژاپن، استرالیا، تایلند و میانمار) برای رتبه های اول تا هشتم مسابقه می دهند. سه تیم هنگ کنگ، بنگلادش و سریلانکا نیز در این مرحله برای جایگاه های نهم تا یازدهم به مصاف هم می روند.

فردا جمعه تیم های شرکت کننده در این رقابت ها استراحت دارند و مرحله دوم مسابقات از روز شنبه آغاز می شود. تیم ملی والیبال نوجوانان ایران روز شنبه و از ساعت 12 و 30 دقیقه به وقت میانمار، 10 و 30 دقیقه به وقت تهران در سومین مسابقه خود در این رقابت ها به مصاف چین می رود.

ارسال نظر: