وزیر ارتباطات:

خرید هر کالای خارجی مساوی با حذف یک شغل در کشور است/ فرهنگ مصرف تولیدات و محصولات داخلی باید نهادینه شود

کدخبر: 2092842

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فرهنگ مصرف تولیدات و محصولات داخلی باید نهادینه شود چرا که خرید هر کالای خارجی مساوی با حذف یک شغل در کشور است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: محمود واعظی امشب در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مازندران که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی پایه اصلی بخش خصوصی است، اظهار کرد: دولت به موفقیت‌های خود ادامه می‌دهد و برای ضعف‌های خود راه‌حلی پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه در شعار امسال به موضوع تولید و اشتغال توجه ویژه‌ای شده است، افزود: مسیر اقتصاد مقاومتی را دنبال می‌کنیم و ممکن است حتی پروژه‌های جدیدی را برای آن تعریف کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که به عنوان وزیر معین دولت یازدهم در مازندران است، تصریح کرد: مسأله معیشت مردم باید گوشه ذهن ما باشد و تصمیمات ما باید به نحوی نان بر روی سفره مردم شود.

این مسؤول با بیان اینکه دولت باید به روستائیان توجه ویژه‌ای کند، اظهار کرد: باید رویکرد خود را برای تحقق شعار سال عوض کنیم و اعتقاد داریم که امروز مردم نباید برای امور اداری به ادارات مراجعه کنند بلکه باید کارها الکترونیکی انجام شود.

واعظی با اشاره به اینکه خدمات باید تولید ثروت کند، بیان کرد: ما در کشور کمتر به خدمت توجه داریم ولی در کشور سوئیس 80 درصد امورات براساس خدمات‌دهی است.

وزیر معین دولت یازدهم در مازندران با بیان اینکه دستگاه‌ها برنامه‌ای برای بحث اشتغال و تولید ارائه کنند، تأکید کرد: فرهنگ مصرف تولیدات و محصولات داخلی باید نهادینه شود چرا که خرید هر کالای خارجی مساوی با حذف یک شغل در کشور است.

واعظی با بیان اینکه ایرانیان خارج از کشور را برای سرمایه‌گذاری در داخل کشور تشویق کنیم، گفت: سرمایه‌گذاری بسیار مهم و باید برای توسعه سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، امنیت سرمایه‌گذاری را ایجاد کنیم و بدانیم وقتی سرمایه‌گذاری وارد کشور می‌شود به دنبال خود مدیریت و فناوری هم می‌‌آورد.

ارسال نظر: