قطع ناگهانی تیزرهای تبلیغاتی بهترین فیلم جشنواره در رسانه ملی

چرا تلویزیون "ماجرای نیمروز" را ۵ روز تحریم کرد؟/ مهدویان: باز چه خطایی از ما سر زده است!

کدخبر: 2092789

تیزرهای تبلیغاتی "ماجرای نیمروز" که از تلویزیون پخش می شد به مدت ۵ روز به یک باره قطع شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، ماجرای نمیروز ساخته محمدحسین مهدویان که در اکران نوروزی توانست میلیاردی شود و مخاطبان زیادی را به سینماها بکشاند. اما این فیلم حاشیه هم کم نداشت، سینماهای کمی در اختیار این فیلم قرار گرفت و با وجود اینکه سانس های فوق العاده ای برای فیلم گذاشته شد اما سینماهای حوزه هنری در تهران به طور محدود در اختیار ماجرای نیمروز قرار گرفت. در شمال کشور سالن سینما در اختیار کنسرت قرار گرفت، آن هم در سالنی که چندبار فیلم به سانس فوق العاده رسیده بود.

اما همه حاشیه ها به همین جا ختم نشد، تیزرهای تبلیغاتی که از تلویزیون پخش می شد به مدت 5 روز به یک باره قطع شد، محمدحسین مهدویان در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: "بعد از کم شدن سانس های فیلم، حالا پخش تیزرهای فیلم هم از تلوزیون قطع شده است؛ نمی دونم باز چه خطایی از ما سر زده است اما فعلا همینه که هست."

بعضی ها دلیل این اتفاق را ایرادات تاریخی ماجرای نیمروز می دانند؛ اما این دلیل از سوی دست اندرکاران فیلم مورد قبول واقع نشده است.

باید دید تلویزیون که تبلیغات همه فیلم های اکران نوروز را به نوبت پخش می کند چرا این فیلم را به مدت 5 روز تحریم کرد؛ آن هم فیلمی که موضوعی دارد که جایش در سینمای این روزهایمان خالی بود.

ارسال نظر: