با صدور پیامی؛

سرلشکر باقری درگذشت سردار حسین اردستانی را تسلیت گفت

کدخبر: 2092662

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درگذشت سردار حسین اردستانی را به خانواده وی و همرزمانش تسلیت گفت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی درگذشت سردار حسین اردستانی، رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس را تسلیت گفت. متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است:

انالله و اناالیه راجعون

خبر درگذشت آقای دکتر حسین اردستانی رئیس فقید و متعهد مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس موجب تأثر و تألم فراوان گردید. بی‌تردید دکتر اردستانی از طلایه‌داران برجسته تاریخ‌نگار دفاع مقدس و از محققان، نویسندگان و راویان پرتلاش و متفکر این حوزه به شمار می‌رود که پس از جنگ تحمیلی استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران، رسالت خود را «زینبی» یا به تأسی از بانوی قهرمان کربلا و عاشورا، فعالیت در عرصه ثبت راستین و دقیق 8 سال دفاع مقدس و حقایق و واقعیات تاریخ‌ساز و الهام‌بخش آن را برگزید.

اینجانب تلاش‌های ماندگار و آگاهی‌بخش آن عزیز ازدست‌رفته را پاس داشته و با غم و اندوه ناشی از فقدان غم‌انگیزش، این ضایعه ناگوار را به محضر فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس، همسر و دو یادگار گرانقدر مرحوم اردستانی تسلیت عرض نموده و ضمن طلب غفران و رضوان الهی برای آن مرحوم، صبر و شکیبانی بازماندگان معزز را از درگاه خدای سبحان مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

ارسال نظر: