فیاض هوشیار در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

"ماجرای نیمروز" به مرز یک میلیارد تومان رسید/ استقبال سینماداران برای اکران فیلم

کدخبر: 2092575

مدیر پخش دفتر سیمای مهر گفت: فروش "ماجرای نیمروز" تا شب گذشته در تهران ۷۲۰ میلیون تومان و در شهرستان‌ها ۲۶۰ میلیون تومان بوده است.

فیاض هوشیار پارسیان، مدیر پخش دفتر سیمای مهر در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، با اشاره به میزان فروش فیلم «ماجرای نیمروز» گفت: این فیلم با در اختیار داشتن 51 سالن در کشور توانست به فروش 980 میلیون تومانی برسد.

وی ادامه داد: فروش این فیلم تا شب گذشته در تهران 720 میلیون تومان و در شهرستان ها 260 میلیون تومان بوده است.

مدیر پخش موسسه سیمای مهر تصریح کرد: قرار است در چند روز آینده 6 سالن به سالن های نمایش دهنده «ماجرای نیمروز» اضافه شود؛ با این حال نباید فراموش کنیم که سینماداران نسبت به اکران آثار کمدی اقبال بیشتری داشته و دارند و به همین دلیل سالن و سانس های خوبی در روزهای اول به این فیلم اختصاص داده نشد.

هوشیار بیان داشت: بعد از پایان تعطیلات نوروز شاهد افزایش میزان فروش «ماجرای نیمروز» در کشور بودیم، تا جایی که در برخی از استان ها مانند قم که تنها یک سینما در اختیار داشتیم، سینماداران برای اکران فیلم ابراز تمایل کردند و قرار است 2 سینمای دیگر به زودی «ماجرای نیمروز» را در قم اکران کنند.

وی با اشاره به تبلیغات فیلم گفت: خوشبختانه مردم دهان به دهان فیلم را تبلیغ می کنند و همچنین در فضای مجازی نیز تبلیغات پیرامون این فیلم توسط مردم بسیار بالا است؛ به گونه ای که فیلم در پنجشنبه شب در 14 سالن به اکران فوق العاده رسید؛ همچنین در روز جمعه نیز 20 سالن فوق العاده به فیلم اختصاص داده شد و دیشب هم سانس فوق العاده داشتیم.

گفتنی است، در «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان بازیگرانی چون مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی فر، مهدی زمین پرداز، حسین مهری، محیا دهقانی، لیندا کیانی، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی و جواد عزتی با حضور مهدی پاکدل به ایفای نقش پرداخته اند.

لازم به ذکر است، در خلاصه داستان این فیلم که ترورهای دهه 60 توسط منافقین را روایت می کند، آمده:«در محله‌های پر آشوب تهران، در پیچاپیچ خیایان‌ها و کوچه‌ها و در پستوی خانه‌ها سرگردان و حیران. آیا این جستجو را فرجامی هست؟»

ارسال نظر: