در چهارمین روز فروردین ماه صورت گرفت

یک کشته و ۶۳ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای ۶۰ خودرو در مشهد/ مصدومیت ۷۴ نفر در تصادف زنجیره‌ای ۲۴ خودرو در کرج+فیلم

کدخبر: 2092456

سرپرست اورژانس کشور با اشاره به تصادف زنجیره‌ای ۶۰ خودرو در محور مشهد - نیشابور گفت: تاکنون در این حادثه ۶۳ مسافر مصدوم شده و یک نفر جان خود را از دست داده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، پیرحسین کولیوند در گفتگو با فارس در ارتباط با وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور مشهد- نیشابور گفت: این حادثه به علت مه غلیظ ساعاتی پیش در محور مشهد - باغچه به وقوع پیوسته است.

وی با بیان اینکه علت حادثه مه غلیظ گزارش شده است، افزود: تاکنون 63 مسافر در اثر این حادثه مصدوم شده و یک نفر جان خود را از دست داده است.

سرپرست اورژانس کشور خاطرنشان کرد: 57 مصدوم توسط اورژانس در حال انتقال به بیمارستان هستند و 6 نفر در محل درمان شدند؛ همچنین 9 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات خبر داد: تصادف زنجیره‌ای 24 دستگاه خودرو در محور کرج - قزوین/ 75 مسافر دچار حادثه شدند

شهین فتحی در گفتگو با فارس ، در ارتباط با تصادف زنجیره‌ای در محور کرج - قزوین، اظهار داشت: 24 دستگاه خودرو ساعت 11:30 امروز در محور کرج - قزوین در لاین جنوبی ایستگاه مترو شهر جدید هشتگرد با یکدیگر برخورد کردند.

وی گفت: بر اثر این تصادف زنجیره‌ای 75 مسافر دچار حادثه شدند که تعدادی از آنها توسط نیروهای هلال‌احمر به بیمارستان انتقال یافتند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات، خاطرنشان کرد: همچنین ساعت 14:05 امروز 9 دستگاه خودرو در لاین جنوبی پارک‌سوار در محور کرج - قزوین با یکدیگر برخورد کرده که در اثر این حادثه 11 مسافر مصدوم شدند که 4 نفر آنها توسط نیروهای هلال‌احمر به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شدند.

اقدام فوری آستان قدس رضوی در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان تصادف زنجیره‌ای

حادثه دیدگان بوسیله اتوبوس‌هایی از محل حادثه به ایستگاه صلواتی جواد الائمه(علیه‌السلام) ملک آباد منتقل شده‌اند و در این محل مورد پذیرایی خادمان حرم مطهر حضرت رضا(علیه‌السلام) قرار گرفته‌اند.

احضار مدیرکل حمل و نقل جاده ای و فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی

مدیرکل حمل و نقل جاده ای و فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی به دادسرا احضار شدند

اسامی مجروحان تصادف زنجیره ای ظهر امروز مشهد

حجم ویدیو: 10.95M | مدت زمان ویدیو: 00:01:56 دانلود ویدیو
ارسال نظر: