رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها خبر داد:

برگزاری تمام الکترونیک انتخابات شوراها در ۱۰ هزار شعبه

کدخبر: 2092253

محمودی با بیان اینکه انتخابات شوراها در ۱۵۰ شهر به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، تصریح کرد: بر اساس شرایط موجود سخت افزاری، این دوره از انتخابات شوراها در ۱۰ هزار شعبه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم‌ نوشت: محمودی شاه نشین رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در جمع خبرنگاران و در حاشیه بازدید از فرمانداری تهران با بیان اینکه با توجه به تعطیلات سال نو از پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا استقبال خوبی شده است، گفت: همکاری خوبی بین دستگاه‌های اجرایی وجود دارد.

وی افزود:‌ نهادهایی مانند ناجا و ثبت احوال همکاری خوبی تاکنون داشته‌اند. شوراهای شهر و روستا بسیار مهم هستند، زیرا مدیریت شهرها و روستاها را برعهده دارند.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها تاکید کرد :مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال نامگذاری کردند که باید بکوشیم تولید و اشتغال محقق شود.

محمودی با بیان اینکه انتخابات شوراها در 150 شهر به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، تصریح کرد: بر اساس شرایط موجود سخت افزاری، این دوره از انتخابات شوراها در 10 هزار شعبه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

شاه نشین در پاسخ به سوالی درباره روند بررسی صلاحیت داوطلبان، اظهار داشت : اظهارنامه‌ای برای داوطلبان تهیه شده که طبق آن داوطلبان انتخابات شوراها می‌بایست خودشان نسبت به سوابقشان خود اظهاری داشته باشند، براساس آن داوطلب متعهد می‌شود که سوء پیشینه ندارد، اعتبار آن 15 روز است.

محمودی اضافه کرد: در تمامی شهرهای استان تهران از جمله پردیس و پرند که از زیرساخت‌های لازم برخوردارند، انتخابات شوراها به صورت تمام الکترونیک برگزار میشود.

ارسال نظر: