رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در پیام نوروزی:

زمانی عید است که شاهد اختلاس، تبعیض، مانور تجمل واشرافیگری نباشیم/ امیدواریم در سال جدید شاهد تحول برای رفع مشکلات معیشتی مردم باشیم

کدخبر: 2092174

رحیمیان گفت: هنگامی می توانیم شادمانه و از اعماق جان اعیاد را تبریک گوئیم که شاهد معاصی بزرگی چون اختلاس، تبعیض، مانور تجمل و اشرافیگری نباشیم.

به گزارش خبرگزاری « نسیم آنلاین »، حجت الاسلام محمدحسن رحیمیان رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب به مناسبت حلول سال نو پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم انا نرغب الیک فی دولة کریمة تعز بها الاسلام و اهله و تذل بها النفاق و اهله. السلام علی ربیع الانام و نضرة الایام؛ سلام بر بهار مردمان و سبزی روزگاران. سلام بر ولی مطلق و واسطه فیض الهی حضرت ولی عصر «عج» و درود بر ارواح مطهر شهدا و امام شهدا. فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت و همچنین ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی را به ملت شریف ایران تبریک عرض می کنم.

البته هنگامی می توانیم شادمانه و از اعماق جان اعیاد را تبریک گوئیم که شاهد معاصی بزرگی چون اختلاس، تبعیض، مانور تجمل و اشرافیگری و بی عملی نسبت به رفع گرفتاریها و رنج ملت بزرگ و انقلابی کشورمان نباشیم.

امیدواریم در سال پیش رو با مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات، دولتی روی کار آید که با تکیه به مردم و ظرفیتهای خدادادی و عدم اعتماد به دشمن، رهنمودها و مطالبات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را سرلوحه کار خود قرار دهد تا شاهد سرآغاز تحولی برای رفع مشکلات معیشتی، اجتماعی و فرهنگی ملت عزیز ایران باشیم؛ ان شاءالله.

محمد حسن رحیمیان ۳۰ اسفند ۱۳۹۵

ارسال نظر: