سردار کارگر:

۸۰ درصد جمعیت راهیان نور جوان و نوجوان هستند

کدخبر: 2092075

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: حدود ۶ میلیون نفر سال گذشته به یادمان‌های شهدا در استان خوزستان آمدند و سن ۸۰ درصد از آنها بین ۱۵ تا ۳۰ سال بود که نشان دهنده استقبال بسیار بالا نوجوانان و جوانان از راهیان نور است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز به هویزه رفت و مزار سردار سرلشکر شهید سید محمدحسین علم‌الهدی فرمانده سپاه هویزه و عملیات نصر و دیگر شهدای هویزه را زیارت کرد و یادشان را گرامی داشت.

سردار بهمن کارگر در حاشیه حضور بر مزار شهدای هویزه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان خوزستان 21 یادمان شهدا وجو.د دارد که مورد زیارت کاروان‌های راهیان نور قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: این یادمان‌های شهدا در نقاط مختلف خوزستان هستند که از سوی ارتش، سپاه و یکی از آنها توسط نیروی انتظامی اداره می‌شوند و همه یادمان‌ها آمادگی پذیرایی و خدمت‌گذاری به زائران را دارند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر این نکته که امسال استقبال بسیار خوبی از راهیان نور شده است، عنوان کرد: به مسئولان اعلام کردیم که برای حل ریزگردهای خوزستان آمادگی درختکاری از سوی کاروان‌های راهیان نور را هم داریم.

وی با اشاره به تاثیرات راهیان نور گفت: حدود 6 میلیون نفر سال گذشته به یادمان‌های شهدا در خوزستان آمدند و سن 80 درصد از آنها بین 15 تا 30 سال بود که نشان دهنده استقبال بسیار بالا نوجوانان و جوانان از راهیان نور است.

ارسال نظر: