سردار اشتری خبر داد:

افزایش ایستگاه‌های ثابت و سیار ناجا در مناطق عملیاتی/ فعالیت قرارگاه نوروزی پلیس تا ۱۵ فروردین

کدخبر: 2091981

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ایستگاه‌های ثابت و سیار ناجا در مناطق عملیاتی نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: فرمانده نیروی انتظامی با حضور در یادمان شهدای هویزه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امیدوارم مردم و مسؤولان همواره الگوی خود را شهدا قرار دهند.

حسین اشتری امنیت را حاصل خون شهدا و فداکاری جانبازان و خانواده‌های آنها و هدایت‌های مدبرانه مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: راه مقدس شهدا باید استمرار داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به همراهی نیروی انتظامی، راهیان نور و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در خدمات‌رسانی به زائران مناطق عملیاتی یادآور شد: پلیس در این ایام که اوج سفرهای راهیان نور است در این مناطق همراه زائران در شهرها و بین راه‌ها هستند و موضوعات ایمنی و امنیتی را مد نظر قرار می‌دهند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه تاکنون حادثه‌ای در مسیر تردد زائران وجود نداشته است ادامه داد: قرارگاه نوروزی از تاریخ سوم اسفند کار خود را شروع کرده است و تا 15 فروردین در سراسر کشور به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

اشتری در پایان با اشاره به اینکه در مناطق عملیاتی تا زمانی که بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس اعلام کند پرسنل نیروی انتظامی حضور خواهند داشت افزود: ایستگاه‌های ثابت و سیار ناجا نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است و اگر تشخیص داده شود که باز هم نیاز است، افزایش خواهیم داد.

ارسال نظر: