جوکار:

جبهه مردمی پس از انتخابات در سراسر کشور باقی می‌ماند/ تشکیل مجمع شهرستانی و شورای استانی

کدخبر: 2091633

دبیر کمیته استان‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی فقط برای انتخابات نیامده‌ و از این رو تشکیلات آنها پس از انتخابات نیز در سراسر کشور باقی خواهد ماند

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدصالح جوکار دبیر کمیته استان‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به انسجام نیروهای انقلاب در سراسر کشور و سازوکار جمنا برای وحدت، اظهار داشت:‌ ما امروز در تمام استان‌ها و شهرستان‌ها ساختار و تشکیلات داریم و از طرف دیگر مجمع شهرستانی تشکیل و شورای استانی نیز شکل گرفته است.

جوکار با بیان اینکه کمیته‌های مختلف که برای جبهه در نظر گرفته شده تشکیل شده‌اند، ادامه داد: در سطح شهرستان‌ها، شورای اصلی در سطح محلات حضور دارند که خودشان انتخابات نمایندگان را برای مجمع برگزار کرده‌اند.

دبیر کمیته استان‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما از لحاظ ساز و کار رسیدن به گزینه واحد هم در بحث زیرساختی و هم اقدام عملی تا کنون اقدامات خوبی انجام داده‌ایم، بنابراین پس از برگزاری مجمع اول با حضور 3 هزار نفر از اعضا که نمایندگان سراسر کشور بودند، در مجمع دوم 5 نفر از کاندیداها مشخص خواهد شد.

وی با بیان اینکه جبهه فراگیر مردمی با حضور خود مردم و معتمدین آنها تشکیل شده است، خاطر نشان کرد:‌ تشکیلات جبهه با کمک خود مردم در سراسر کشور ایجاد شده و در سطح اقشار نیز همه آنها دارای سازمان‌دهی و تشکیلات بوده و در مجمع ملی نیز نماینده خواهند داشت.

جوکار یادآور شد: نشست هماهنگی ستادهای استانی و اقشاری جبهه مردمی به منظور نحوه تعامل و هماهنگی آنها برگزار شد و ساز و کارها برای رسیدن به کاندیدای واحد در نظر گرفته شد، بنابر این امیدواریم یک مسیر نجات‌بخش ملی برای کشور و مردم پیدا کرده باشیم.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: امروز در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و خلأهای موجود بحث و تبادل نظر صورت می‌گیرد و این جلسات به صورت هم‌اندیشی است که با حضور همه اقشار و کارشناسان برگزار می‌شود تا در برنامه‌های آینده جبهه و نیز معرفی کاندیدای مطلوب مؤثر باشد.

وی درباره استمرار کار جبهه پس از انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی فقط برای انتخابات نیامده‌ و از این رو تشکیلات آنها پس از انتخابات نیز در سراسر کشور باقی خواهد ماند و تیم‌هایی که لازم است برای خدمت‌رسانی به مردم و پیگیری مطالبات از دولت مستقر را داشته باشند، مورد توجه خواهد بود.

ارسال نظر: